۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

ستاره مورد علاقه ژنرال در ترکیب ثابت تیم ملی

 امیر قلعه‌ نویی از همان دوران حضور در سپاهان، نشان داد علاقه زیادی به سبک بازی محمد محبی دارد و این وینگر تکنیکی و خلاق، جایگاه ثابتی در ترکیب ژنرال در آن مقطع داشت. بعد از حضور در لیگ پرتغال، محمد محبی از ابتدای فصل جاری به استقلال پیوس...

تیم ملی ایران

 امیر قلعه‌ نویی از همان دوران حضور در سپاهان، نشان داد علاقه زیادی به سبک بازی محمد محبی دارد و این وینگر تکنیکی و خلاق، جایگاه ثابتی در ترکیب ژنرال در آن مقطع داشت. بعد از حضور در لیگ پرتغال، محمد محبی از ابتدای فصل جاری به استقلال پیوسته و به‌ خصوص در هفته‌های اخیر، یکی از بازیکنان مفید آبی‌پوشان در کسب نتایج درخشان این هفته‌های استقلال بوده است.

پس عجیب نبود که امیر قلعه ‌نویی در اولین بازی خود بر روی نیمکت تیم ملی ایران در مسابقه دوستانه برابر روسیه، از محمد محبی در ترکیب ثابت و در بین ۱۱ بازیکن ابتدایی استفاده کند.

درخشش در این دیدار می‌تواند تضمین‌کننده جایگاهی ثابت برای محمد محبی در ادامه بازی‌های تیم ملی و حتی جام ملت‌های آسیا باشد؛ اما خود او به‌خوبی می‌داند که رقبای سرسختی برای رسیدن به این هدف دارد و کارش اصلاً آسان نیست. محمد محبی امروز نقش مهمی در خلق موقعیت گلزنی برای مهاجم نوک ترکیب، یعنی شهریار مغانلو، دارد و البته او نیم‌نگاهی به باز کردن دروازه تیم ملی روسیه نیز خواهد داشت.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار