۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

سبد گل کالسکه ای، هدیه ای شیک برای تولد نوزاد

سبد گل کالسکه ای هدیه ای است که دیزاین زیبا و منحصر به فرد آن را اغلب قریب به اتفاق افراد می پسندند. این هدیه می تواند در مراسم های مختلف برای عرض تبریک و ارادت، پیشکش شود. برای کسب اطلاعات در زمینه دیزاین سبد گل کالسکه ای در انواع طراحی ...

سبد گل کالسکه ای، هدیه ای شیک برای تولد نوزاد

سبد گل کالسکه ای هدیه ای است که دیزاین زیبا و منحصر به فرد آن را اغلب قریب به اتفاق افراد می پسندند. این هدیه می تواند در مراسم های مختلف برای عرض تبریک و ارادت، پیشکش شود. برای کسب اطلاعات در زمینه دیزاین سبد گل کالسکه ای در انواع طراحی ها، مناسبت هایی که سبد گل کالسکه ای می تواند در آن مناسبت ها از طرف شما به شخصی پیشکش شود و قیمت انواع سبد گل کالسکه ای و عوامل تاثیرگذار بر آن در این متن با ما همراه باشید.

دیزاین سبد گل کالسکه ای

برای دیزاین سبد گل کالسکه ای می توان از انواع گل های داخلی و خارجی وارداتی استفاده کرد. در حالت کلی گل هایی که می توانند برای دیزاین سبد گل کالسکه ای به کار روند می توانند شامل انواع گل رز در رنگ های مختلف، ارکیده، لیلیوم، آنتوریوم و … در رنگ های مختلف باشند. بسته به سلیقه مشتری و پیشنهاد طراح جهت دیزاین سبد گل کالسکه ای از انواع گل ها هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیبی می توان استفاده نمود.

علاوه بر گل دیزاین سبد گل کالسکه ای زمانی حرفه ای تلقی می شود که در طراحی آن از انواع برگ ها و علف های مصنوعی و سایر تزئینات اضافی نیز به میزان لازم و در جای مناسب خود استفاده شود.

سبد گل کالسکه ای برای مراسم بله برون

سبد گل کالسکه ای برای مراسم بله برون

پروسه ازدواج در ایران پروسه ای چندین مرحله و طولانی مدت می باشد. غالبا خانواده های عروس و داماد تا رسیدن به مراسم عروسی چندین مراسم مختلف بسته به عرف شهر محل سکونت خود برگزار می کنند. اما در حالت کلی مراسماتی که در اغلب قریب به اتفاق شهرهای کشور برگزار می شوند را می توان شامل مراسم های خواستگاری، بله برون، عقدکنان، حنابندان و عروسی و … دانست.

در بیشتر موارد و به خصوص در مورد ازدواج های سنتی خانواده های عروس و دامادها تا رسیدن به توافق و مرحله بله برون، چندین جلسه با یکدیگر دیدار می کنند و در اغلب این دیدارها خانواده داماد به خانه عروس خانم مشرف می شوند. از آنجایی که رابطه در ابتدا حالت رسمی داشته و داماد بایستی با احترام کامل در جلسات حضور یابد غالبا آقا دامادها بدون دسته گل یا باکس گل به دیدار عروس خانم ها و خانواده های آنها نمی روند. در این جلسات ابتدایی آشنایی خرید دسته گل و باکس گل های معمولی می تواند گزینه مناسبی باشد؛ هر چند که برخی افراد در تمام جلسات با سبد گل های لاکچری حاضر می شوند.

اما در مورد مراسم بله برون که به نوعی اولین مراسم پس از توافق خانواده ها و عروس و داماد بر عقد و ازدواج محسوب می شود، بهتر است سبد گل شایسته ای تهیه شود. سبد گل کالسکه ای دیزاین شده با انواع گل های زیبا و رنگارنگ سبد گلی خواهد بود که قطعا مورد پسند عروس خانم واقع می شود. اگر در طی جلسات آشنایی با گل های مورد علاقه عروس خانم نیز آشنا شدید می توانید از طراح بخواهید که از آن گلها جهت دیزاین لاکچری سبد گل بله برون شما استفاده کند.

سبد گل کالسکه ای برای مراسم افتتاح مطب

سبد گل کالسکه ای برای مراسم افتتاح مطب

هر چند که در مورد رویدادهایی چون افتتاح مطب اغلب افراد نزدیک تهیه تاج گل را برای عرض تبریک، شایسته می دانند اما یک سبد گل کالسکه ای طراحی شده به شیوه لاکچری نیز برای این منظور می تواند مناسب باشد. توجه داشته باشید که در مورد مراسم های افتتاحیه همچون افتتاح نمایشگاه ها در فضای باز بهتر است برای عرض تبریک تاج گل هدیه شود چرا که در این موارد هم فضای کافی برای قرار دادن انواع تاج گل های اهدایی وجود دارد و هم غالبا محیط یک محیط اداری دارای میزهای زیادی نیست که بتوان سبد گل ها را بر روی میز قرار داد.

اما در مورد افتتاح مطب و سایر مراکز سرپوشیده و با دیزاین اداری، خرید سبد گل می تواند گزینه بهتری نسبت به تاج گل تبریک باشد. اولا فضای مطب به اندازه ای نیست که بتوان تاج گلهای اهدایی از طرف خانواده، اقوام، دوستان و … را در آن جای داد و از طرفی در این فضا میز به اندازه کافی در اتاق پزشک، اتاق انتظار، اتاق دستیاران و همچنین اتاق منشی پزشک وجود دارد و می توان سبد گل های هدیه داده شده را بر روی آنها قرار داد.

اگر می خواهید در کنار سبد گل مورد نظر وجه نقدی نیز به عنوان هدیه تقدیم کنید، سبد گل با پول و اسکناس می تواند یک پیشنهاد فوق العاده باشد. با مراجعه به سایت ghandpahlu.com می توانید در مورد راهنمای خرید سبد گل با پول و اسکناس اطلاعات کافی را کسب نمایید.

قیمت سبد گل کالسکه ای

تعیین قیمت سبد گل کالسکه ای بستگی به عوامل مختلفی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل قیمت نوع گل های استفاده شده برای دیزاین سبد گل و تعداد شاخه های مورد استفاده از هر کدام است. علاوه بر این عامل دیگری که بیشترین تاثیر را بر قیمت سبد گل کالسکه ای می گذارد جنس، بزرگی و کوچکی و نوع طراحی کالسکه یا سبد کالسکه ای مورد استفاده است. در حالت کلی سبد گل کالسکه ای از جمله سبد گل های با سایز بزرگ و لاکچری محسوب می شود و قیمت آن می تواند از ۵۰۰ هزار تومان آغاز و تا مبالغ بالاتر باشد.

جهت خرید سبد گل کالسکه ای بهتر است چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین از خدمات مراکز عرضه گل و باغ گل های معتبر استفاده نمایید. غالبا در این مراکز از گل های تر و تازه و با طراوت بیشتر برای دیزاین سبد گل استفاده می کنند که می تواند علاوه بر زیبایی ماندگاری سبد گل خریداری شده شما را نیز افزایش دهد.

توصیه می شود که خرید این نوع سبد گل را به صورت اینترنتی انجام دهید تا هم در وقت و هم در هزینه و انرژی خود صرفه جویی نمایید. با این کار از گشت و گذار در شهر برای پیدا کردن گل فروشی و سبد گل مورد پسند خود رهایی خواهید یافت و در کمتر از چند دقیقه می توانید بهترین سبد گل ها را سفارش و خریداری کنید. گل فروشی های معتبر ارائه دهنده خدمات در زمینه فروش اینترنتی گل، از طریق وب سایت و انواع نرم افزارهای پیام رسان موبایلی با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و در مورد طراحی بهترین سبدها، دسته گل و تاج گل ها با مشتریان (مطابق با سلیقه خاص هر مشتری) مشورت می نمایند.

به صورت میانگین در جهان هر شخص در سال ۲۰۰ شاخه گل خریداری میکند این در حالی ست که این آمار در ایران به کمتر از ۱۹ شاخه می رسد. عدم توانایی مالی بیشتر ایرانی ها و قیمت بالای گل دلیل اصلی کاهش خرید گل ذر ایران است. هر چقدر خرید کمتر باشد وسواس در خرید گل بیشتر خواهد شد. افراد بیشتر به دنبال یک محصول خاص خواهند بود تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند. سبد گل جزو محصولاتی ست که در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. اگر به تعداد سبد گلهای آماده گلفروشی ها نگاهی بیاندازید و یا در مراسم های مختلف به سبد گل های های هدیه دقت کنید متوجه خواهید شد که سبد گل از چه میزان محبوبیت برخوردار است.

قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید؟ سبد گل های منحصر به فرد ما آماده و مشتاق این کار هستند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط