۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲

سایپا آتش به مالش زد | فروش فوری سایپا با دو محصول جذاب به قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی

دو محصول خودروسازی سایپا به قیمت کارخانه در دسترس متقاضیان قرار گرفت. امروز آخرین فرصت خرید است.

ثبت نام سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سامانه یکپارچه فروش خودرو تا پایان امروز (۱۱ دی ۱۴۰۲) در دسترس متقاضیان قرار دارد تا شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا S DA را به قیمت کارخانه خریداری کنند.
این طرح فروش از روز هفتم دی سال جاری (پنجشنبه گذشته) در سامانه یکپارچه فروش خودرو بار گذاری شد و متقاضیان این دو خودرو می توانستند نسبت به نام نویسی برای در اختیار گرفتن این خودرو اقدام کنند.

این طرح فروش علاوه بر متقاضیان عادی امکان ثبت نام برای دارندگان خودروهای فرسوده و همچنین متقاضیانی که ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرار می گیرند را نیز شامل می شود.

بنابراین آن دسته از مالکانی که خودروهای آنها برای اسقاط مورد تایید ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده است و همچنین مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز می توانستند برای خرید شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا S DA اقدام کنند.

متقاضیان عادی فراموش نکنند باید علاوه بر نداشتن پلاک فعال گواهینامه نیز داشته باشند.

مدیران سامانه یکپارچه فروش خودرو به متقاضیانی که در این طرح فروش نام نویسی می کنند گوش زد می کنند که ثبت نام هیچ گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند بلکه بعد از تکمیل فرآیند نام نویسی و پرداخت وجه قرار داد خریداران با خودروسازی سایپا معتبر است.

بعد از اتمام زمان نام نویسی آن دسته از متقاضیانی که پیامک از شرکت سایپا دریافت می کنند واجد شرایز تشخیص داده شده و می توانند نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند.

متقاضیان واجد شرایط بعد از دریافت پیامک از خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص پنج روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند.

متقاضیانی که پیامک دریافت کردند اما در بازه زمانی پنج روزه اقدام به واریز وجه نکنند از نظر خودروساز به منزله انصراف از خرید خودرو تلقی می شود.

خودروسازی سایپا متعهد شده حداکثر در بازه زمانی سه ماهه نسبت به تحویل خودروهای فروخته شده اقدام کند.
پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط