۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲

سایت های خدماتی فرهنگیان و معلمان | سامانه ال ام اس فرهنگیان، سامانه مدیریت یادگیری / سامانه کالینان فرهنگیان / لیزینگ و رفاه فرهنگیان / سامانه پروفایل فرهنگیان، سامانه نقل و انتقالات معلمان

سایت های خدماتی فرهنگیان و معلمان | سامانه ال ام اس فرهنگیان، سامانه مدیریت یادگیری / سامانه کالینان فرهنگیان / لیزینگ و رفاه فرهنگیان / سامانه پروفایل فرهنگیان، سامانه نقل و انتقالات معلمان

سایت لیزینگ فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سایت های خدماتی فرهنگیان و معلمان  را در اندیشه معاصر برای شما همراهان عزیز، معلمان گرامی و فرهنگیان فرهیخته کشور عزیز ایران آورده ایم. با ما  در اندیشه معاصر همراه باشید با اطلاع از جزئیات سامانه ال ام اس فرهنگیان، سامانه مدیریت یادگیری، سامانه کالینان فرهنگیان،لیزینگ و رفاه فرهنگیان،سامانه پروفایل فرهنگیان  و سامانه نقل و انتقالات معلمان. امیداریم فرهنگیان و معلمان عزیز بتوانند از خدمات رفاهی مناسبی در کشور برخوردار گردند.

سامانه ال ام اس فرهنگیان

برای ورود به سامانه ال ام اس فرهنگیان باید از طریق نشانی الکتریکی http://lms1.cfu.ac.ir/main/index.php اقدام کنید. توجه داشته باشید که این سایت تنها مرجع رسمی و قانونی سامانه مدیریت یادگیری فرهنگیان به آدرس اینترنتی lms.cfu.ac.ir می باشد. دانشگاه فرهنگیان به منظور برگزاری کلاس های درس به صورت آنلاین و غیر حضوری، سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان را طراحی نموده است. دانشجویان، جهت دسترسی به آموزش های دانشگاه فرهنگیان، باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد وارد صفحه کاربری دانشگاه فرهنگیان شده و با ورود به صفحه شخصی خود، از امکانات آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان استفاده نمایند.

سایت مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان lms.cfu.ac.ir

سامانه جدید یادگیری الکترونیکی یا همان سایت مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به آدرس زیر فعال شده http://lms.cfu.ac.ir

اطلاعیه مهم:

قابل توجه دانشجو معلمان گرامی: ضمن شروع نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به اطلاع می رساند دانشجومعلمان ،اساتید محترم پردیس ها و مراکزجهت دسترسی به سامانه lms به نشانی زیر وارد شوید و استان تهران را انتخاب کنید.

قابل توجه اساتید گرامی و دانشجومعلمان عزیز: جهت شرکت در کلاس های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی به نشانی lms.cfu.ac.ir مراجعه فرمایید.

سامانه ال ام اس فرهنگیان

نام کاربری: شماره دانشجوییی

رمز عبور: کد ملی دانشجو معلم

نام کاربری دانشجویان: شماره دانشجویی

کلمه عبور پیشفرض دانشجویان: کد ملی ۱۰ رقمی

نام کاربری اساتید: کد استادی

کلمه عبور پیشفرض اساتید: کد استادی

دانشجویان محترم کلاس های آموزشی خود را از این سامانه پیگیری نمایید.

آیا ورود به کلاس آنلاین با گوشی هم امکان پذیر است؟

بله با استفاده از گوشی هم امکان پذیر می باشد.

برای ورود به کلاس مجازی از طریق گوشی با سیستم عامل اندروید به چه نرم افزار هایی نیاز هست؟

از Google play یا بازار، نرم افزار  Adobe Connect را دانلود نمایید. از طریق یکی از مرورگرهای وب مانند کروم یا موزیلا فایرفاکس وارد سامانه شوید، سپس برای ورود به کلاس مجازی بر روی دکمه  Open Adobe Connect کلیک نمایید، تا کلاس در محیط ادوبی کانکت باز گردد.

برای ورود به کلاس مجازی از طریق گوشی با سیستم عامل ios به چه نرم افزار هایی نیاز هست؟

از app store ،نرم افزار Adobe Connect را دانلود نمایید. از طریق مرورگر Safari وارد سامانه شوید، سپس برای ورود به کلاس مجازی بر روی دکمه Open Adobe Connect کلیک نمایید، تا کلاس در محیط ادوبی کانکت باز گردد.

Lms.cfu.ac.ir | سامانه LMS دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای حضور در کلاس های درسی خود به صورت مجازی، باید به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان مربوط به پردیس دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه نمایند. در جدول زیر لینک ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان به تفکیک هر یک از پردیس های دانشگاهی ارائه داده شده است.

دلیل نمایش پیام This meeting requires users to be in a group in order to join چیست؟

به دلیل اینکه استاد این کلاس مورد نظر را گروه بندی نموده است و مختص گروه خاصی می باشد. با استاد مربوطه موضوع را مطرح نمایید.

اگر لینک کلاس آنلاین، از کسی گرفته شود آیا امکان شرکت در کلاس می باشد؟

بستگی به تنظیمات کلاس توسط استاد مربوطه دارد که آیا ورود مهمان به کلاس را فعال گذاشته باشند یا خیر.

ارسال فایل در سامانه آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان به دو روش زیر می توانند فایل خود را در سامانه ارسال نمایند. روش های ارسال فایل در سامانه Lms.cfu.ac.ir  به شرح زیر است:

لازم به ذکر است، اگر مدرس دوره امکان ارسال بیش از یک فایل را به شما ندهد، شما تنها قادر خواهید بود یک فایل ارسال کنید. همچنین اگر امکان حذف تکلیف را نیز از شما گرفته باشد، دیگر نمی توانید فایلی که ارسال کرده اید را حذف کنید و یا فایل دیگری ارسال کنید.

روش اول : روی فایلی که می خواهید ارسال کنید کلیک کرده و همانطور که دکمه سمت چپ موشواره را نگه داشته اید به صفحه تکلیف رفته و دکمه موشواره را در قسمت فایل رها کنید. بعد از انجام این کار روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تکلیف ارسال شود.

روش دوم: در صفحه تکلیف روی دکمه upload file کلیک کنید تا صفحه سمت راست باز شود و سپس بر روی گزینه browser کلیک کنید و تکلیف خود را از مسیر مربوطه انتخاب نمایید. بعد از اینکه فایل تکلیف در صفحه مربوطه قرار گرفت، روی دکمه  Upload this file کلیک کنید.

آیا فایل پاورپوینتی که محتوای فارسی دارد را می توانیم در محیط ادوبی کانکت به اشتراک بگذاریم؟

باید فایل پاورپوینت را ابتدا به فایل Pdf تبدیل نماییم و سپس به اشتراک بگذاریم.

چگونه می توان فایل پاورپوینت را در سامانه آموزش مجازی فرهنگیان به فایل Pdf تبدیل کرد؟

به دو روش زیر می توان فایل را به pdf تبدیل کرد:

a) File -> save as -> save as type : *.pdf

b) File -> print -> Microsoft print to pdf


سامانه کالینان فرهنگیان

سامانه تغذیه کالینان به منظور کمک به ارائه خدمات سریع واحد تغذیه دانشگاه های مختلف راه اندازی شده تا دانشجویان بتوانند با مراجعه به این سامانه اغذیه، وعده غذایی خود را در موعد مقرر رزرو و خرید نمایند.
سامانه تغذیه کالینان به منظور کمک به ارائه خدمات سریع واحد تغذیه دانشگاه های مختلف راه اندازی شده تا دانشجویان بتوانند با مراجعه به این سامانه اغذیه، وعده غذایی خود را در موعد مقرر رزرو و خرید نمایند. سایت غذا کالینان علاوه بر خرید و رزرو غذا امکانات دیگری مانند نحوه برخورداری از ژتون روزفروش، ژتون فراموشی و افزایش اعتبار را ارائه و آموزش می دهد.

ورود به سایت کالینان دانشگاه ها

دانشجویان دانشگاه های دارای سامانه تغذیه کالینان می بایست برای رزرو وعده های غذایی به آدرس سایت سیستم تغذیه کالینان مختص به دانشگاه خود مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و نیز کلمه عبور به سایت کالینان دانشگاه خود راه یابند. همچنین، دانشجویان جدید الورود می توانند به جای کلمه عبور عدد ۱ را وارد نموده و پس از ورود به سیستم تغذیه کالینان کلمه عبور جدیدی را برای خود انتخاب نموده و ثبت کنند. در ادامه لیستی از دانشگاه هایی که دارای سامانه کالینان هستند به صورت خلاصه ارائه شده تا با کلیک بر روی لینک هر یک از این دانشگاه ها، به سامانه تغذیه کالینان وارد شوید.

ردیفلیست دانشگاه های دارای سامانه کالینان
۱سامانه تغذیه کالینان دانشگاه فرهنگیان
۲سامانه تغذیه کالینان دانشگاه زابل
۳سامانه تغذیه کالینان دانشگاه کرمان
۴سامانه تغذیه کالینان دانشگاه اصفهان
۵سامانه تغذیه کالینان دانشگاه سیستان و بلوچستان
۶سامانه تغذیه کالینان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
۷سامانه تغذیه کالینان دانشگاه چمران اهواز
۸سامانه تغذیه کالینان دانشگاه  یزد

داوطلبان دانشجو می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن تغذیه کالینان بر روی گوشی و یا تبلت خود به این سامانه وارد شده و جهت رزرو و خرید وعده غذایی خود اقدام نمایند. امکان خرید و رزرو وعده صبحانه و ناهار برای تمامی دانشجویان وجود دارد، اما رزرو وعده های شام تنها برای دانشجویان غیر بومی و نیز خوابگاهی امکان پذیر می باشد.

از سوی دیگر برای متقاضیان غیر بومی به دلیل دارا بودن هزینه خوابگاه دانشجویی، دانشگاه ها جهت کاهش هزینه های این افراد امکان خرید و رزرو غذا را فراهم آورده اند تا این دسته از افراد بتوانند بنابر استفاده خود به سامانه کالینان وارد شده و نسبت به افزایش اعتبار و خرید غذا طبق جدول زمانبندی اقدام نمایند.


لیزینگ و رفاه فرهنگیان

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۱/۴/۶ تحت شماره ۱۸۸۳۱۰  در اداره ثبت شرکتهای تهران به نام شرکت لیزینگ فرهنگیان شرف به ثبت رسید و به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۴/۳/۸ نام شرکت از شرکت لیزینگ فرهنگیان شرف به شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان تغییر یافت.

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با هدف ارائه خدمات به فرهنگیان عضو صندوق، اقدام به راه اندازی سایتی به نام سایت لیزینگ فرهنگیان نموده است تا تمامی فرهنگیان دارای کارت شناسایی فرهنگیان و عضو صندوق بتوانند حداقل یک بار از خدمات شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان استفاده کنند.

این سایت به منظور پیاده سازی اهداف بلند مدت راه اندازی شده است و با اهداف خاصی فعالیت خواهد کرد. سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir با شناسایی نیاز عموم فرهنگیان، اقدام به ارائه خدمات مختلفی می کند. در سایت امکان خرید کالاهای ضروری در دسته بندی های مختلف کالای دیجیتال، سلامت و زیبایی، کالای تصویری، تجهیزات آشپزخانه و … وجود دارد و به همین منظور این سایت می تواند به عنوان یکی از سایت های برتر برای خرید اینترنتی فرهنگیان به شمار برود.

سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir، امکان مشاهده تمامی کالاهایی که در شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به فروش می روند، را فراهم کرده است تا فرهنگیان بتوانند با مشاهده این کالاها و جزئیات مربوط به آن ها، اقدام به خریداری کالای مد نظر خود کنند. تمامی جزئیات فنی و نحوه پرداخت هزینه کالاها در سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir قرار داده می شوند.

از جمله دیگر سایت هایی که در خصوص وام دهی به معلمان و ارائه سایر خدمات رفاهی طراحی شده است، سایت آسا می باشد که در مقاله زیر نحوه ورود به آن توضیح داده شده است.

موضوع فعالیت شرکت عبارت است از تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول توسط شرکت و واگذاری آن به مشتری صرفاً در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی و بدون ربا، آیین نامه و دستورالعمل های مربوط.

ورود به سایت لیزینگ و رفاه فرهنگیان

موضوع فعالیت های لیزینگ و رفاه فرهنگیان

خرید و فروش انواع اوراق مالی اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات؛

دریافت نمایندگی و عاملیت منابع مالی از اشخاص (به جز بانک ها و موسسات اعتباری)، به منظور اعضای تسهیلات در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط؛

مشارکت سندیکایی با سایر اشخاص (به جز بانک ها و موسسات اعتباری) ، به منظور اعطای تسهیلات در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب

عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط؛

دریافت تسهیلات از بانک ها و موسسات اعتباری مجاز با رعایت مقررات ذی ربط.

فروشگاه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

در فروشگاه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir کالاهایی که جهت فروش ارائه شده در ۸ دسته بندی قرار داده شده است. این دسته بندی شامل: طلا و جواهرات، کالای دیجیتال، موتور سیکلت و خودرو، صوتی و تصویری، لوازم خانگی برقی، تجهیزات آشپزخانه، سلامت و تندرستی و فرش می شود. با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید محصولاتی که در آن کتگوری قرار دارند را مشاهده نمایید.

ثبت نام و استفاده از تسهیلات فقط از طریق سامانه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان lfco.ir امکان پذیر می باشد و تمامی تسهیلات ارائه شده تحت پوشش بیمه عمر قرار داده خواهد شد. ضمن آنکه هر متقاضی بعد از تسویه کامل هر تسهیلات، امکان استفاده مجدد و انتخاب هر یک از تسهیلات عرضه شده را دارا خواهد بود.

نکته دیگری که در قوانین فروشگاه لیزینگ فرهنگیان قید شده است این می باشد که ضامن می بایست عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و نبایست بدهی معوق به لیزینگ فرهنگیان داشته باشد. همچنین اعضای صندوق نمی‌ توانند ضامن بیش‌ از یک نفر (به‌ صورت هم‌ زمان) باشند. معلم ها علاوه بر خرید لیزینگی کالاهای ضروری می توانند از طریق سامانه مسکن ملی فرهنگیان نیز جهت تامین خانه اقدام نمایند.

نحوه خرید کالا از فروشگاه لیزینگ فرهنگیان

پیش از خرید کالا از فروشگاه لیزینگ فرهنگیان می بایست، قوانین و شرایط خرید از این سایت را مطالعه نمایید که کلیات آن در قسمت قبلی توضیح داده شد. پس از آن به قسمت دسته بندی محصولات رفته و از بین کالاهای موجود، محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از کلیک بر روی محصول کافی است بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید تا محصول به سبد اضافه گردد.

پس از انتخاب محصول می توانید بقیه مراحل خرید را از جمله پرداخت هزینه انجام دهید. انتخاب سبد کالا به منزله خرید نبوده و هیچ حقی در این زمینه برای مشتری ایجاد نمی‌ شود و زمانی خرید قطعی خواهد شد که سهم نقدی مشتری در انتهای فرآیند خرید در سایت پرداخت گردد.


سامانه پروفایل فرهنگیان / سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقالات همکاران فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش از طریق سامانه نقل و انقالات فرهنگیان به نشانی profile.medu.ir انجام می شود. فرهنگیان واجد شرایط در زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات می توانند به سایت مذکور مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.

فرهنگیانی که تصمیم به ثبت درخواست نقل و انتقالی موقت یا دائم دارند، می بایست با اطلاع از زمان و شرایط ثبت درخواست انتقالی خود در موعد مقرر به سامانه profile.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم های لازم، درخواست انتقالی خود را ثبت نمایند.

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

همانطور که توضیح داده شد، آموزش و پرورش امکان ثبت درخواست انتقالی دائم و موقت را برای کارکنان رسمی و قراردادی خود فراهم کرده است. آن دسته از افرادی که تمایل به تغییر محل خدمت خود درون استان محل سکونت یا خارج از محل سکونت خود را دارند، می توانند این درخواست را به صورت اینترنتی و مطابق مراحل زیر از طریق سایت نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس profile.medu.ir ثبت نمایند.

همکاران فرهنگی واجد شرایط انتقالی فرهنگیان، ابتدا باید وارد سامانه profile.medu.ir شده و کد پرسنلی خود را به همراه کد امنیتی در کادر خود وارد نمایند.

در مرحله دوم می بایست گزینه ثبت درخواست انتقالی را انتخاب کرده و اقدام به ثبت اطلاعات، تکمیل فرم امتیازبندی و بارگذاری مدارک و مستندات لازم جهت انتقالی خود در سامانه پروفایل کارکنان آموزش و پرورش نمایند.

به دلیل عدم امکان تغییر و اصلاح اطلاعات وارد کرده در این سامانه پس از پایان مهلت ثبت نام، بنابراین باید در ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نهایت دقت و توجه را داشته باشد.

همکاران فرهنگی که تقاضای انتقالی دارند، می بایست نوع انتقالی (دائم یا موقت) را مشخص کرده و حداقل یک تا پنج استان را به ترتیب اولویت خود جهت انتقالی انتخاب نمایند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط