۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

سایت سلامت کارت واکسن + صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افرادی که یک  یا دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند می توانند با ثبت نام در سامانه  vcr.salamat.gov.ir/fa  کارت دیجیتال واکسن خود را به صورت رایگان دریافت کنند.در ادامه برای مشاهده آموزش نحوه ث...

سایت سلامت کارت واکسن + صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افرادی که یک  یا دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند می توانند با ثبت نام در سامانه  vcr.salamat.gov.ir/fa  کارت دیجیتال واکسن خود را به صورت رایگان دریافت کنند.در ادامه برای مشاهده آموزش نحوه ثبت نام در سایت سلامت و دریافت کارت دیجیتال واکسن با ما همراه باشید؛

ثبت نام کارت دیجیتال واکسن

برای ثبت نام کارت واکسن دیجیتال ابتدا به سامانه  vcr.salamat.gov.ir/fa  وارد شوید

سایت سلامت کارت واکسن + صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا

سپس شماره ملی و تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود را در کادر های مربوطه وارد کنید سپس دکمه دریافت کد تایید را بزنید

 

 

برای شما پیامکی حاوی لینکی ارسال می شود با زدن بر روی آن لینک ،کارت دیجیتالی واکسن شما نمایش داده می شود

سایت سلامت کارت واکسن + صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا

، اگر با هرگونه خطا و مغایرت در اطلاعات (مانند تداخل تاریخ تزریق واکسن) روبرو شدید، به سایت salamat.gov.ir بروید و فرم گزارش خطا را تکمیل کنید. توصیه می‌شود حداقل ۲ هفته قبل از سفر خارجی، کارت واکسن کرونا را بگیرید.

سایت سلامت کارت واکسن + صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا

در ادامه برای مشاهده مطلب کارت واکسن کسانی که خارج از کشور واکسن زده‌اند همراه اندیشه معاصر بمانید ؛

کارت واکسن کسانی که خارج از کشور واکسن زده‌اند

تعدادی از ایرانیان در کشور‌های دیگر واکسن کرونا تزریق کرده‌اند و حالا با ایجاد سامانه کارت واکسن، این پرسش پیش می‌آید که اگر واکسن کرونا را خارج از کشور تزریق کرده‌ایم، چگونه می‌توانیم کارت واکسن دریافت کنیم؟
نگران نباشید! کسانی که در کشور‌های خارجی اقدام به تزریق واکسن کرونا کرده‌اند نیز می‌توانند به‌راحتی کارت واکسن دریافت کنند، فقط باید به معاونت بهداشت شهر خود بروند و با راستی‌آزمایی تزریق واکسن، کارت واکسن دیجیتال کرونا را دریافت کنند. مدارکی که باید هنگام مراجعه به معاونت بهداشت همراه داشته باشید، عبارت‌اند از:
کپی کارت ملی (پشت و رو)
کپی صفحه نخست گذرنامه
صفحه مهر ورود و خروج (مرتبط با سفر به کشور مربوطه)
کپی کارت واکسن خارجی
تکمیل اطلاعات فرم در محل

روبرو شدن با خطا در سامانه دریافت کارت واکسن کرونا

این امکان وجود دارد که برخی از اشخاص با وجود تزریق واکسن‌های مورد تأیید و دریافت کارت فیزیکی واکسن کرونا موفق به دریافت کارت واکسن دیجیتال نشوند؛ در این صورت، اشخاص باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پایگاهی که در آن واکسن تزریق کرده‌اند، بروند و خطای خود را گزارش کنند.
البته اگر آن پایگاه واکسیناسیون، دیگر وجود نداشته باشد، آنها می‌توانند با رفتن به سایت salamat.gov.ir و ثبت گزارش خطا، مراحل دریافت کارت واکسن خود را طی کنند. در این شرایط، به همراه داشتن کارت فیزیکی کرونا الزامی است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط