۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

سایت رسمی باشگاه استقلال از جذب این ستاره خارجی رونمایی کرد / تصمیم مشترک فتح الله زاده و ساپینتو مشکل گشا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سایت رسمی باشگاه استقلال از جذب این ستاره خارجی رونمایی کرد / تصمیم مشترک فتح الله زاده و ساپینتو مشکل گشا شد. بعد از اینکه باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد، پیش بینی می‌شد، در همان ...

فتح الله‌زاده: به فرهاد گفتم برگرد گفت چشم / تلاش آجرلو برای برگرداندن فرهاد به ایران / فرهاد گفت ارادت دارم اما اونور قطعی کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سایت رسمی باشگاه استقلال از جذب این ستاره خارجی رونمایی کرد / تصمیم مشترک فتح الله زاده و ساپینتو مشکل گشا شد. بعد از اینکه باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد، پیش بینی می‌شد، در همان بازه زمانی نقل و انتقالات بازیکن جدیدی را جذب کند که در این صورت بازیکن جدید می‌توانست، بلافاصله برای تیم استقلال به میدان بیاید. اما اکنون بازیکن جدید بعد از ۱۴ روز از ثبت قرارداد می‌تواند در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید.

چند روزی است که پنجره زمستانی تیم استقلال باز شده است اما باز هم این تیم نتوانست بازیکن آزاد بخدمت بگیرد و خیلی ها می‌گویند در شرایطی که استقلال بازیکنی در چنته نداشت؛ چرا قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد؟ در حالی که اکنون با خطر شکایت این بازیکن به کمیته وضعیت مواجه است.

تصمیم مهم و مشترک فتح‌الله‌زاده و ساپینتو برای جذب بازیکن جدید این است؛ بازیکن خارجی به ترکیب تیم اضافه شود که با کیفیت باشد و بتواند به تیم کمک کند و اگر قرار است چنین بازیکنی به لیست تیم اضافه نشود، همان بهتر که تیم با نفرات فعلی به کار ادامه دهد.

به واقع استقلال در صدد اضافه کردن بازیکن خارجی بی کیفیت و صرفا برای پر کردن لیست نیست. به همین خاطر می‌خواهد سر فرصت یک بازیکن خوب به ترکیب اضافه کند و این موضوع که شاید هفته هایی تیم در دور برگشت بدون بازیکن جدید به میدان برود، خیلی برای ریکاردو ساپینتو دغدغه بر انگیز نیست.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار