۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

ساپینتو ستاره استقلال را نقره داغ کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ تصمیم ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ارسلان مطهری را شوکه کرد. ارسلان مطهری بازیکنی بود که در تعطیلات لیگ برتر به حدی در تمرینات آبی پوشان آماده بود که ساپینتو تصم...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ تصمیم ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ارسلان مطهری را شوکه کرد.

ارسلان مطهری بازیکنی بود که در تعطیلات لیگ برتر به حدی در تمرینات آبی پوشان آماده بود که ساپینتو تصمیم داشت از این بازیکن برای دقایقی در بازی با گل گهر بازی بگیرد اما در دقیقه ۹۰ تصمیم سرمربی پرتغالی مهاجم این تیم را شوکه کرد.

این مربی درست زمانی که آبی پوشان برای سفر به سیرجان آماده می‌شدند اعلام کرد که مطهری از فهرست ۲۰ نفره تیمش خط خورده و باید در تهران باقی بماند. این مسئله مهاجم آبی‌ها را شوک‌زده کرد و وی با ناراحتی راهی منزل شد.

استقلال در بازی امشب مقابل گل گهر آرمان رمضانی را نیز در اختیار ندارد و پیمان بابایی و سجاد شهباززاده دو مهاجم هدف این تیم هستند که با تیمشان راهی سیرجان شدند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار