۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

ساوتگیت: می‌دانستیم چطور باید به آلمان ضربه بزنیم

[ad_1] خبرورزشی – گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس پس از پیروزی ارزشمند برابر آلمان در یورو ۲۰۲۰ و صعود به یک‌چهارم‌ نهایی گفت روش ضربه زدن به آلمان را بلد بوده‌اند. ساوتگیت در پایان این دیدار گفت: «فقط می‌توانم بگویم که عملکرد تیم ما استث...

ساوتگیت: می‌دانستیم چطور باید به آلمان ضربه بزنیم

[ad_1]

خبرورزشی –

گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس پس از پیروزی ارزشمند برابر آلمان در یورو ۲۰۲۰ و صعود به یک‌چهارم‌ نهایی گفت روش ضربه زدن به آلمان را بلد بوده‌اند.

ساوتگیت در پایان این دیدار گفت: «فقط می‌توانم بگویم که عملکرد تیم ما استثنایی بود. من هرچه از آنها تحسین کنم باز هم کم گفته‌ام.  می‌دانستیم که آن‌ها در مقاطعی از بازی تملک توپ خواهند داشت و بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای دارند که می‌توانند ما را به زحمت بیندازند اما مدافعان‌مان و کل اعضای تیم در فاز دفاعی کارشان را عالی باورنکردنی انجام دادند.می‌دانیم که بعد از جام جهانی همیشه حرف و حدیث‌هایی درباره ناتوانی ما برای شکست دادن تیم‌های بزرگ وجود داشته است. می‌دانستیم که آلمان با تجربه‌ای که دارد می‌تواند در مقاطعی از بازی سرعت بازی را کنترل کند. می‌دانستیم که کروس در خط میانی این تیم می‌تواند بازی را سازماندهی کند و به همین دلیل لازم بود که صبوری کنیم و چیزی که مرا بیش از همه خوشحال می‌کند شور و اشتیاق تیم بود در عین حال که یک بازی کاملاً منطقی ارائه کرد.»

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط