۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

«سان» مدعی شد؛ رونالدو به النصر «نه» گفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«سان» مدعی شد؛ رونالدو به النصر «نه» گفت. اوایل هفته جاری بود که روزنامه «الشرق الاوسط» با انتشار خبری مدعی شد باشگاه النصر عربستان پیشنهاد قراردادی سه ساله با دستمزد ۷۵ میلیون یورو در سال را به بر...

«سان» مدعی شد؛ رونالدو به النصر «نه» گفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«سان» مدعی شد؛ رونالدو به النصر «نه» گفت. اوایل هفته جاری بود که روزنامه «الشرق الاوسط» با انتشار خبری مدعی شد باشگاه النصر عربستان پیشنهاد قراردادی سه ساله با دستمزد ۷۵ میلیون یورو در سال را به برنده پنج توپ طلا ارائه کرده است. این پیشنهاد ۲۲۵ میلیون یورویی (۲۳۴ میلیون دلاری) بالاترین پیشنهادی است که تاکنون یک باشگاه به یک بازیکن داده است. در ادامه نشریه اسپانیایی «مارکا» مدعی شد که برنده پنج توپ طلا در آستانه توافق با این باشگاه عربستانی است.

نشریه انگلیسی «سان» اما حالا خبر می‌دهد که دریافته رونالدوی ۳۷ ساله همچنان به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپاست و با باشگاه النصر هم توافقی نکرده است. طبق این گزارش؛ این مهاجم پرتغالی که پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد که هفته پیش صورت گرفت، در حال حاضر تمرکز خود را روی تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گذاشته و به دنبال کسب موفقیت با این تیم در این تورنمنت است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط