۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

ساعت بازی پرسپولیس نساجی/ خرید بلیط پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ساعت بازی پرسپولیس نساجی و خرید بلیط پرسپولیس را در اندیشه معاصر بخوانید. ساعت بازی پرسپولیس و نساجی مسابقه عقب افتاده تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲) در استادی...

ساعت بازی پرسپولیس نساجی/ خرید بلیط پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ساعت بازی پرسپولیس نساجی و خرید بلیط پرسپولیس را در اندیشه معاصر بخوانید.

ساعت بازی پرسپولیس و نساجی

مسابقه عقب افتاده تیم‌های پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (پنجشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود. هر دوتیم تا چندهفته پیش در بحران بودند و بعد از حذف ازآسیا به دنبال سروسامان دادن به وضعیت خودشان بودند.

هفته گذشته پرسپولیس موفق شد شمس آذر قزوین را شکست دهد و تا حدودی به وضعیت خودش سروشکل بدهد، اما نساجی که با سید مهدی رحمتی قطع همکاری کرده هنوز نتوانسته به روز‌های اوج مدنظرش برگردد.

نکته جالب اینکه نساجی تاکنون در لیگ برتر نتوانسته از پرسپولیس امتیاز بگیرد. حالا شاید این مربی اسپانیایی بتواند این طلسم ناکامی را بشکند!

درحال حاضر پرسپولیس با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و اگر بتواند با اختلاف ۵ گل نساجی را شکست دهد، این شانس را دارد که هم امتیاز با استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرد. درسوی مقابل، اما نساجی از ۱۳ بازی قبلی خودش تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و برای فرار از منطقه خطر باید تلاش بیشتری داشته باشد.

غیبت ۶ بازیکن نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس

سیداحسان حسینی، وحید محمدزاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمدرضا آزادی و محمدرضا عباسی به دلیل مصدومیت مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود، این در حالی است که امیرمهدی جانملکی هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این بازی به میدان برود. با این شرایط، نساجی چهار مدافع میانی خودش را در بازی با پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت. باید دید برای حل این مشکل، کادر فنی نساجی چه ترکیبی را مقابل تیم پرسپولیس به میدان می‌فرستد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه (۷ دی ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. به همین منظور بلیت فروشی این مسابقه از صبح امروز و در حالی که هنوز ۳ روز تا زمان برگزاری مسابقه باقیمانده، شروع شد.

براساس آنچه در سایت بلیت فروشی سازمان لیگ وجود دارد قیمت بلیت‌های این مسابقه از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ هزار تومان ادامه دارد. البته باشگاه پرسپولیس برای افرادی که کارت هواداری داشته باشند تا ۳۰ درصد تخفیف هم درنظرگرفته است.

هواداران برای تهیه بلیت‌های این مسابقه می‌توانند به سایت https://footballeticket.ir/buy-ticket.zul#Step-۱ مراجعه کرده و جایگاه موردنظر خودشان را انتخاب کنند.

پرسپولیس با ۲۵ امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه سوم ایستاده (قبل از مسابقه ملوان و تراکتور) و نساجی با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول است.

خرید بلیت بازی پرسپولیس و نساجی

باشگاه پرسپولیس به درخواست هواداران قیمت بلیت های بازی پرسپولیس و نساجی را کاهش داد.

بلیت فروشی بازی پرسپولیس – نساجی قائمشهر از ساعت ۱۸  از طریق سایت pin90.ir و همراه با کاهش قیمت بلیت ها که به منظور حضور حداکثری هواداران خواهد بود، آغاز می شود.

با توجه به این که بازی در روز تعطیل انجام می شود، با درخواست هواداران، موافقت محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل و پیگیری انجام شده از سوی رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه، قیمت بلیت های این بازی کاهش یافته است.

بر این اساس قیمت بلیت ها از ۲۵، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ هزار تومان برای جایگاه، روبروی جایگاه، پشت دروازه ها و طبقه دوم به ۱۵ و ۱۰ هزارتومان برای جایگاه و روبروی جایگاه و ۵ هزارتومان برای پشت دروازه ها و طبقه دوم کاهش یافته است.

همچنین بر اساس پیگیری های صورت گرفته به اطلاع می رساند؛ هزینه انجام شده از سوی آن دسته از هوادارانی که بار قبل برای همین بازی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند، هفته آینده به حساب شان باز می گردد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط