۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

تکنولوژی

سازنده چینی خودروالکتریکی در اواخر سال وانت تمام الکتریکی را روانه بازار می کند!

BYD، یک تولید کننده برجسته جهانی خودروهای برقی مستقر در چین، به طور پیوسته در بخش خودروهای برقی مورد توجه قرار گرفته است. شایان ذکر است، این شرکت برای مدت کوتاهی عنوان بزرگترین فروشنده خودروهای برقی جهان را در پایان سال 2023 به خود اختصاص...

سازنده چینی خودروالکتریکی در اواخر سال وانت تمام الکتریکی را روانه بازار می کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تصاویری که به تازگی منتشر شده اند، نگاهی اجمالی به آنچه به نظر می رسد اولین خودرو پیکاپ تراک تمام الکتریکی از BYD، غول خودروهای برقی چینی است، ارائه می دهند. اگرچه استتار شده است، اما تصاویر یک پیکاپ سایز متوسط تا فول را نشان می‌دهند که طبق گزارش‌ها قرار است قبل از پایان سال ۲۰۲۴ معرفی شود.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

پیش‌بینی

تنها در سال ۲۰۲۴، BYD پیش‌بینی کرده است که تا سه ماه آینده حدود ۵۰ درصد از سهم بازار خودروهای انرژی نو (NEV) در چین را به دست خواهد آورد. علاوه بر این، این شرکت چندین مدل جدید را تحت برندهای پرچمدار و زیرمجموعه خود عرضه کرده است، تولید خود را در تایلند آغاز کرده و حتی فروش خود را در سراسر اروپا گسترش داده است.در میان پیشنهادات جدیدی که احتمالاً به بازارهای داخل و خارج از چین می رود، یک پیکاپ تمام الکتریکی آینده از BYD است.تصاویری که اخیرا فاش شده است، نشان می دهد که BYD قصد دارد اولین مدل پیکاپ الکتریکی خود را در اواخر امسال در سطح جهانی معرفی کند. منابع نزدیک به توسعه EV این پیکاپ را سایز متوسط تا فول توصیف کرده اند که کمی بزرگتر از کامیون الکتریکی هایلوکس تویوتا است که اخیراً رونمایی شده است.این تصاویر نشان دهنده آخرین پیشرفت در یک سفر دو ساله پیرامون عرضه احتمالی یک خودرو پیکاپ الکتریکی با برند BYD است. گمانه زنی ها در مورد چنین مدلی برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ در رسانه های اجتماعی چین منتشر شد که با انتشار تصاویر آزمایش جاده ای به بیرون درز کرد.در حالی که شایعات اولیه حاکی از آن بود که این پیکاپ ممکن است با نام تجاری F BYD، که بعداً به نام Formula Bao شناخته شد، عرضه شود، محدودیت‌های نظارتی روی خودرو پیکاپ‌ها در چین ممکن است بر تصمیم BYD برای هدف قرار دادن بازارهای دیگر برای اولین خودروی برقی بزرگ خود تأثیر گذاشته باشد.جزئیات بیشتر در مورد پیکاپ الکتریکی کمیاب است، اما نمایندگان BYD تایید کرده اند که این خودرو به عنوان یک مدل متوسط تا بزرگ طراحی شده برای بازارهای جهانی قرار دارد. این خودروساز از اظهار نظر در مورد تصاویر استتار شده که از یک ارائه دهنده ناشناس تهیه شده است، خودداری کرد.

سازنده چینی خودروالکتریکی در اواخر سال وانت تمام الکتریکی را روانه بازار می کند!

سازنده چینی خودروالکتریکی در اواخر سال وانت تمام الکتریکی را روانه بازار می کند!

تبلیغات

با سابقه موفقیت‌آمیز BYD در بسیاری از مدل‌های EV، معرفی یک خودرو پیکاپ تراک مانند یک پیشرفت طبیعی برای پاسخگویی به طیف گسترده‌تری از بخش‌های خودروی جهانی به نظر می‌رسد.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط