۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

زننده اولین گلزن آسیا را باور نمی‌کنید!/ درخشش پرسپولیسی سابق در لیگ قهرمانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه شری شیو چاتراپاتی شهر پونه هند مقابل تیم بمبئی سیتی قرار گرفته تا نخستین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند که در نیمه اول توانست...

زننده اولین گلزن آسیا را باور نمی‌کنید!/ درخشش پرسپولیسی سابق در لیگ قهرمانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه شری شیو چاتراپاتی شهر پونه هند مقابل تیم بمبئی سیتی قرار گرفته تا نخستین مسابقه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند که در نیمه اول توانست با گلزنی مدافع چپ خود به پیروزی یک بر صفر برسد.

سید محمداحسان حسینی که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر یکی از سه مدافع نساجی مازندران بود و عقب زمین استفاده می‌شد، در مسابقه امروز مقابل بمبئی سیتی هند در سمت چپ زمین و به‌عنوان مدافع کناری در ترکیب قرار گرفت که توانست عملکرد بهتری نسبت به تمام بازی‌های قبل ارائه بدهد.

احسان حسینی که تجربه حضور در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد را دارد، سال گذشته حدود نیم‌فصل در پست مدافع چپ برای آلومینیوم اراک به میدان رفت که امروز هم در همین پست برای نساجی مقابل بمبئی سیتی قرار گرفت که توانست در فاز دفاعی و هجومی نمایش درخشانی داشته باشد و اولین گل تیمش را بزند.

این مدافع چپ‌پای جوان در دقیقه ۳۴ با نفوذ از سمت چپ زمین پاس در عمق تماشایی حسین زامهران که از بین دو مدافع بمبئی سیتی عبور کرد را با یک ضربه بغل پای دقیق و بی‌نقص از کنار پای گلر حریف عبور داد و به تور دروازه چسباند تا زننده اولین گل فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

احسان حسینی که تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را همراه با پرسپولیس دارد، با نساجی ایران نیز شروع درخشانی در فصل جدید این رقابت‌ها داشته و تک گل تیمش را در نیمه اول مقابل بمبئی سیتی هند به ثمر رسانده است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط