۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان و معلمان از رتبه بندی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا،نماینده رامهرمرز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان و اجرای کامل و صحیح رتبه بندی معلمان تاکید کرد. ابراهیم متینیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گ...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا،نماینده رامهرمرز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان و اجرای کامل و صحیح رتبه بندی معلمان تاکید کرد.

ابراهیم متینیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: پرداخت مطالبات فرهنگیان و آموزش دهندگان حوزه تعلیم و تربیت تبدیل به قصه دنباله داری شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم اجرای کامل و صحیح رتبه بندی معلمان، تعیین تکلیف و حل مشکل جذب آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات تاکید کرد و گفت که این اقدامات انگیزه ای در بین فرهنگیان ایجاد می کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط