۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

زمان واریز یارانه دهک‌ های یک تا سه + مبلغ یارانه نقدی اسفندماه ۱۴۰۲

جزئیات تازه از زمان واریز یارانه نقدی اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد

یارانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یارانه یا سوبسید، به نوعی از کمک مالی گفته می‌شود که از سوی دولت به یک تجارت یا بخش اقتصادی پرداخت می‌شود. نوع دیگر یارانه کمک‌هایی است که از سوی دولت برای افزایش رفاه حال مردم به کالا و یا خدمات ارائه شده از سوی دولت به مردم داده می‌شود تا رفاه عمومی جامعه افزایش یابد و جزئیات تازه از زمان واریز یارانه نقدی اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد

واریز یارانه نقدی

یارانه دهک‌های یک تا سه، ۲۵ اسفندماه واریز می‌شود

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که ۲۲۰ هزار تومان شده است، امروز جمعه ۱۸ اسفندماه به حساب افراد واریز شد

به این ترتیب یارانه دهک‌های یک تا سه، ۲۵ هر ماه واریز می‌شود..

یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۵۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به شرح جدول زیر واریز خواهد شد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در ماه بهمن اعلام کرد از این پس یارانه نقدی و معیشتی بر اساس زمان‌بندی‌های جدید واریز خواهد شد.

البته با توجه به اینکه اسفند، ماه منتهی به عید نوروز است و خانواده‌ها برای خرید‌های نوروزی به یارانه خود نیاز دارند باید دید آیا دولت تصمیمی برای جلو انداختن زمان واریز یارانه‌ها دارد یا خیر.

نکته‌ای که در خصوص زمان واریز یارانه‌های نقدی این ماه وجود دارد این است که اسفند امسال ۲۹ روزه است، بنابراین یارانه دهک‌های چهار به بالا باید حداقل یک روز زودتر از موعد مقرر به حساب آنان واریز شود؛ و اگر دولت حتی برنامه‌ای برای واریز زود هنگام یارانه نقدی نداشته باشد، یارانه دهک‌های چهار به بالا در این ماه استثنائاً در روز بیست و نهم واریز خواهد شد.

زمان واریز یارانه نقدی اسفند ماه ۱۴۰۲

بنابراین واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه در ۲۵ اسفند و واریز یارانه نقدی سایر خانوار‌های مشمول در ۲۹ اسفند است.

مبلغ یارانه نقدی

دهک‌های اول تا سوم، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جز دهک‌های چهارم تا نهم قرار داشته باشید، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب افراد واریز خواهد شد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط