۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات مشخص شد

حقوق بازنشستگان کشوری براساس حروف الفبا تا سی م اسفند ماه واریز خواهد شد.

زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری براساس حروف الفبا از بیستم شروع گردیده و تا سی م ادامه خواهد یافت.

همچنین همه‌ی بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق کشوری در ماه بهمن، عیدی خود را همراه با حقوق مربوط به این ماه دریافت خواهند کردند.

مبلغ عیدی ثابت برای بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ به میزان دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. علاوه بر این مبلغ، برای هر همسر بازنشسته ۷۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند که فرد بازنشسته حق اولاد دریافت می‌کند، ۳۰۰ هزار تومان نیز به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

عیدی شامل تمام بازنشستگان تازه نیز می‌شود، به این معنا که تمام افرادی که حکم بازنشستگی آن‌ها از ابتدای سال تا پایان ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ صادر شده است، حق دریافت عیدی را دارند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

باز نشسته

۲۸ اسفند ۱۴۰۲


مگه باز نشستگان همان نیروهای توانمند دیروز نبودن که حق بازنشستگی پرداخت کردند چرا به آنان الان ظلم می شود چرا حقوق آنان به موقع پرداخت نمی شود م پول خودشان را با منت به آنها پرداخت می کنید چرا بیمه آنان را تقلیل داده اید با اینکه حق بیمه انان را مثل کارکنان شاغل می گیرید ولی خدمات بیمه درمان را ناچیز کرده اید.از این کارها نکنید عذاب الهی برایتان نازل می شود این ظلم به قشر بازنشسته است.

نظرات بسته شده است