۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷

زمان قطعی واریز حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

بر اساس آخرین خبرها در فروردین ماه هم بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق ماه های قبل بر اساس حروف الفبا از 20 فروردین حقوق خود را تا 30 فروردین دریافت می کنند.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 چند درصد است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در این خبر از اندیشه معاصر به بررسی زمان قطعی واریز حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می پردازیم. با ما همراه باشید با زمان قطعی واریز حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی.

بر اساس روال ماه های قبل بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق ماه های قبل بر اساس حروف الفبا از ۲۰ فروردین حقوق خود را تا ۳۰ فروردین دریافت می کنند.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال جدید با افزایش ۲۰ درصدی همراه است.

یعنی کف حقوق بازنشستگان از ۷ میلیون تومان به ۹ میلیون تومان رسیده است.

البته بر اساس آخرین خبرهای رسیده احتمال می رود این افزایش حقوق ۲ میلیونی با حقوق اردیبهشت ماه واریز شود و در فروردین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران طبق روال سال قبل واریز شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

رامیار

پاسخ دادن

۱۷ فروردین ۱۴۰۳


بیست درصد اضافه کردن حقوق مستمری بگیران حداقل بگبر و.‌یعنی چشم بستن دولت بر قشر بزرگ از زحمتکشان بازنشسته ای که این حقوق تامین کننده تنها هزینه اجاره مسکن آنها هم نیست!آیا این جز ظلم طبقه کارفرما و دولت پشتیبان لنان بر حامعه شریف و آسیب پذیر مسمری بگیر هست!