۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵

زمان قرعه کشی ایران خودرو پژو پارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  پس از پایان مهلت ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو که از روز گذشته ۱۴ مرداد آغاز شده است مراسم قرعه کشی ایران خودرو برای اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن اسامی برندگان ایران خودرو ویژه مرداد ۱۴...

زمان قرعه کشی ایران خودرو پژو پارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  پس از پایان مهلت ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو که از روز گذشته ۱۴ مرداد آغاز شده است مراسم قرعه کشی ایران خودرو برای اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن اسامی برندگان ایران خودرو ویژه مرداد ۱۴۰۰ که با حضور نهادهای نظارتی و در مکان همیشگی ایران خودرو یعنی سالن کنفراس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود اعلام شد. و برندگان قرعه کشی ایران خودرو پژو پارس و TU۵ را می توانید از همین سایت دنبال کنید.


قرعه کشی ایران خودرو پژو پارس/ زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایرن خودرو مرداد ۱۴۰۰

قرعه کشی فروش فوری دو محصول ایران خودرو در تاریخ یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج در عصر همان روز اعلام می گردد. مشتریان نهایی پس از  قرعه کشی ایران خودرو پژو پارس و TU۵ یا همان برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک و یا با مراجعه به سایت ایران خودرو و پیگیری ثبت نام در طرح فروش فوق العاده از نتایج قرعه کشی اطلاع رسانی می شود. همچنین

 نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو اسامی برندگان ایران خودرو در سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir قرار داده می شود و متقاضیان با در دست داشتن کد ملی یا کد پیگیری می توانند جهت مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو پژو پارس و TU۵ بر اساس کد پیگیری و کد ملی به این سایت مراجعه کنند.همچنین سایت راهبرد معاصر نیز نتایج قرعه کشی ایران خودرو را پس از برگزای قرعه کشی متعاقبا اعلام می کند.

 

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۱۵ مرداد ۱۴۰۰/لینک سایت ثبت نام ایران خودرو

لازم به ذکر است که ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات خود دو محصو پرفروش پژو پارس و TU۵ را عرضه می کند که ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو نیز از ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شده است و طبق روال گذشته به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان ثبت نام ایران خودرو با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir   مراجعه نمایند.

 

محصولات عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو ۱۵ مرداد ۱۴۰۰+ قیمت ایران خودرو

ایران خودرو در این طرح فروش فوری دو محصول پارس بنزینی و پارس TU۵ با قیمت قطعی و مشخص و همچنین موعد تحویل  سه ماهه یعنی حداکثر ۹۰ روزه عرضه می کند.

مدل خودروقیمت خودرو
پژو پارس بنزینی۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۷ تومان
پژو پارس tu۵۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۴۶۴ تومان

 

اسامی برندگان ایران خودرو

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

تاریخ ثبت نام در طرح فروش فوق العاده دو محصول  پژو پارس بنزینی و پارس TU۵ از روز گذشته ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شده و مدت سه رروز ادامه دارد و متقاضیان می توانند حداکثر تا پایان روز شنیه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ به صورت صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام فروش فوری ایران خودرو نمایند.

 

نحوه ثبت نام ایران خودرو در طرح فروش فوری پژو پارس و TU۵ 

مرحله اول : متقاضی ابتدا به سایت ایران خودرو وارد می شود و با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

 

نحوه ثبت نام ایران خودور

 

شرایط ثبت نام درطرح فروش فوری ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

طبق روال گذشته برای ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو متقاضیان باید شرایط لازم جهت ثبت نام را داشته باشند که در زیر شرایط ایران خودرو را می آوریم.

 

شرایط عمومی ثبت نام ایران خودرو 

به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش ایران خودرو و سایپا تعلق خواهد گرفت.
حداقل سن متقاضی خرید خودرو باید ۱۸ سال تمام باشد.
متقاضی خودرو باید گواهینامه‌ی رانندگی خودرو (حداقل پایه‌ی سوم) را داشته باشد. کسانی که فاقد گواهینامه باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان باطل شدن ثبت نام‌شان، تا ۳ سال امکان ثبت نام در کلیه‌ی طرح‌های فروش آتی محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.
در هیچ مرحله ای از ثبت نام ایران خودرو نیازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.
از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، حداقل ۴۸ ماه گذشته باشد.
امکان صلح و نقل‌و‌انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی، مطابق با مصوبات کمیته‌ی خودرو وجود ندارد.
متقاضی باید در زمان ثبت نام، شماره‌ی حساب (شماره‌ی شبا) خود را معرفی کرده و لازم است برای واریز وجه از کارت‌های بانکی خود استفاده نماید. همچنین شماره‌ی تلفن همراه ذکر شده در فرم ثبت نام باید به نام خود متقاضی باشد.
مشتریان حقوقی امکان ثبت نام در این طرح‌های ایران خودرو را ندارند.
کد نمایندگی که در مرحله‌ی دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کدپستی متقاضی در یک استان باشد.
افرادی که در قرعه‌کشی قبلی انتخاب شده‌اند، امکان شرکت در طرح جدید فروش ایران خودرو را نخواهند داشت.
انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
گارانتی خودرو بعد از ۳ ماه از زمان تحویل، در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
در صورتی که بعد از امضای قرارداد میان مشتری و شرکت، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد، و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، پس از اطلاع رسانی این موارد، دعوتنامه‌ی تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.
سند فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله ی رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند و بعد از تسویه‌ حساب مشتری و فک رهن، تحویل مشتریان داده خواهد شد.
امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) وجود ندارد. کسانی که دارای پلاک فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن باطل شدن ثبت نام‌شان، تا ۳ سال امکان ثبت نام در کلیه‌ی طرح‌های فروش آتی محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.
در صورت مغایرت در شرایط احراز هویت متقاضی پیش از زمان تحویل خودرو، ثبت نام وی باطل می‌شود.
اولویت تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و ضوابط ابلاغ شده از سوی کمیته‌ی خودرو خواهد بود.
انتخاب رنگ خودرو در زمان واریز پیش پرداخت علی الحساب و یا زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتری انجام خواهد شد.
در زمان صدور دعوتنامه، قسمتی از بهای خودرو کسر شده و سند به مدت یک سال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.
در صورت عدم واریز مبلغ مشخص شده در دعوتنامه در بازه‌ی زمانی مجاز، شرکت می‌تواند خودرو را به دیگر متقاضیان تحویل داده و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول کند. نوع خودرو و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌گردد.
در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه‌ی تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده‌ی مشتری خواهد بود.
خودروی ثبت نامی، از بیمه‌ی شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

 

 

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

شرایط اختصاصی ثبت نام ایران خودرو 

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

 

نحوه و مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو

پس از اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو متقاضیان ۵ روز مهلت واریز وجه به صورت کامل و از طریق سایت ایران خودرو را دارند و در صورت موفق نشدن به واریز وجه در مدت مقرر و یا واریز ناقص وجه ثبت نام او لغو می شود و افراد دیگری جایگزین او خواهند شد.

 

اطلاعیه ایران خودرو

نکات قابل توجه مشتریان:
  • متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
  •  مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن۸۲۲۷۲۷۲۷ -۰۲۱ در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور ۲۴ ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .
  •  مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

 

نکات مهم و قابل توجه متقاضیان ایران خودرو

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

مطالب مرتبط