۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

زمان دقیق واریز معوقات و مزایای رتبه‌ بندی معلمان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده و دولت و مجلس در این زمینه موافق هستند. عضو کمیسیون آموزش مج...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده و دولت و مجلس در این زمینه موافق هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه کمیسیون آموزش بوده و دولت و مجلس در این زمینه موافق هستند.

نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی حق و حقوق فرهنگیان در زمینه رتبه بندی در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده، افزود: بدهی شش ماهه رتبه بندی در سال ۱۴۰۰ نیز طی مدت یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان فرهنگی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت و مجلس در زمینه همسان‌سازی حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته موافق هستند و برنامه‌ریزی شده که در برنامه هفتم توسعه پیگیری شود.

وی با اشاره به کم لطفی بیمه آتیه سازان حافظ به فرهنگیان بازنشسته گفت: از طریق وزیر بهداشت و سرپرست وزارت آموزش و پرورش موضوع پیگیری شده و امیدوارم این بیمه در روند خدمات خود تجدیدنظر کند در غیر این صورت موضوع از کانالی دیگر پیگیری می‌شود

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط