۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

زمان دقیق بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،مدارس ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در روز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ بازگشایی خواهد شد. آمادگی تهران برای بازگشایی مدارس وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه این منطقه برای استقبال ...

زمان دقیق بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،مدارس ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در روز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ بازگشایی خواهد شد.

آمادگی تهران برای بازگشایی مدارس

وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه این منطقه برای استقبال از مهر و فصل بازگشایی مدارس گفت: دو جلسه هماهنگی حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه ۱۲، شامل معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و امور اجتماعی و فرهنگی، طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه برگزار شد.

وی با تأکید بر تلاش برای رفع گره‌های ترافیکی و ایمن‌سازی معابر سطح منطقه در طرح استقبال از مهر منطقه ۱۲ افزود: ان‌شاءالله با کمک و هم‌افزایی همکاران در منطقه ۱۲، این منطقه مرکزی و پرتردد شهر تهران، روزهای آغاز بازگشایی مدارس در ماه مهر را با نظم و آرامش تجربه خواهد کرد.
جلسات هماهنگی یادشده با حضور زینب عبادی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه، سیدمصطفی عرفانیان، معاون فنی و عمرانی، رؤسای پلیس مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۴، نماینده آموزش و پرورش منطقه ۱۲، نمایندگان معاونت‌های اجتماعی و خدمات شهری، شهرداران نواحی ۶گانه، مدیران اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه ۱۲، نمایندگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و شرکت اتوبوس‌رانی و نمایندگان سازمان‌های خدمات‌رسان از جمله اداره گاز برگزار شد.
در جلسه دوم، عبادی ضمن ارائه گزارش برنامه اقدامات پیش‌بینی‌شده در حوزه حمل‌و‌نقل و ترافیک با تمرکز بر ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز بر اساس راهکارهای پیشنهادی طی مطالعات ترافیکی گفت: رفع نواقص علائم افقی و عمودی، مناسب‌سازی معابر اطراف مدارس و هم‌افزایی برای ارتقای کارایی سیستم اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو در این مقطع زمانی از جمله برنامه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه برای استقبال از مهر ۱۴۰۲ است.

زمان بازگشایی سال تحصیلی دانشگاه ها
وزیر علوم گفت: سال تحصیلی جدید برای دانشجویان از سوم مهر ماه و برای ورودی های جدید از هفته سوم مهرماه آغاز می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط