۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴

زمان دربی استقلال و پرسپولیس به ۳ ماه دیگر موکول شد + علت تاخیر ۱۰۰ روزه دربی ۱۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،چرا دربی پرسپولیس و استقلال با تاخیر ۱۰۰ روزه برگزار می‌شود؟ دربی ۱۰۲ تهران ۳ماه و نیم بعد از تخمین اولیه سازمان لیگ برگزار می‌شود. بالاخره انتظارها به سر رسید و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با به ا...

زمان دربی استقلال و پرسپولیس به ۳ ماه دیگر موکول شد + علت تاخیر ۱۰۰ روزه دربی ۱۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،چرا دربی پرسپولیس و استقلال با تاخیر ۱۰۰ روزه برگزار می‌شود؟ دربی ۱۰۲ تهران ۳ماه و نیم بعد از تخمین اولیه سازمان لیگ برگزار می‌شود.

بالاخره انتظارها به سر رسید و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با به انجام‌رساندن پروژه‌ای عظیم و طاقت‌فرسا موفق شد تاریخ برگزاری دربی شماره ۱۰۲پایتخت را تعیین کند. حقیقتا که کار بسیار دشواری بود و بعید است هیچ جای دنیا به این سرعت بتوانند تاریخ دربی‌شان را مشخص کنند! جا دارد همانطور که آقای سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات بارها خواسته، این مرتبه هم از او تشکر و قدردانی داشته باشیم.

به هر حال برنامه مسابقات معوقه لیگ اعلام شده و بر این اساس قرار است بازی پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۵پنجشنبه ۲۳آذر برگزار شود. خب البته تا آن تاریخ ۲ماه دیگر زمان باقی مانده و همه باید دست به دعا برداریم که اتفاق غیرمترقبه دیگری رخ ندهد، وگرنه ممکن است دربی دوباره به زمان و مکانی نامعلوم موکول شود!

نکته جالب می‌دانید چیست؟ اینکه دربی تهران با ۳ماه‌ونیم تأخیر نسبت به برآورد اولیه سازمان لیگ برگزار خواهد شد. زمانی که قرعه‌کشی لیگ بیست‌وسوم انجام شد و همه فهمیدند سرخابی‌ها هفته پنجم باید به مصاف هم بروند، جناب مهدی گفتند: «با توجه به آنکه فیفادی شهریور از روز سیزدهم آن‌ماه شروع خواهد شد، سازمان لیگ قصد دارد تا ۵هفته ابتدایی لیگ را قبل از این تاریخ برگزار کند و قرار است دربی قبل از شروع اردوی تیم ملی انجام شود. ما در بازه زمانی ۹تا ۱۱شهریور می‌توانیم هفته پنجم را برگزار کنیم.

به هر حال نمی‌توانیم این هفته را به بعد از فیفادی‌ موکول کنیم. اما اینکه چندم باشد هنوز استعلام‌های لازم را نگرفته‌ایم.» متوجه شدید چه شد؟ یعنی قرار بود دربی تهران ۴۵روز قبل و پیش از مسابقات دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان و آنگولا برگزار شود اما حالا به ۶۰روز بعد و آخرین روزهای پاییز موکول شده است. آفرین به این برنامه‌ریزی هنرمندانه!

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط