۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکوری رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، بر این اساس،کلیه پذیرفته‌شدگان نیمسال اول و دوم رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و پذیرفته شدگان رشته دامپزشکی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به سامان...

زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکوری رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، بر این اساس،کلیه پذیرفته‌شدگان نیمسال اول و دوم رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و پذیرفته شدگان رشته دامپزشکی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود به صورت “مجازی” اقدام کنند.

با اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ، داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند (به جز ۴ رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی)نیز، لازم است از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۰ مهر لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۲ مهر با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام کرده و رسید دریافت کنند.

عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام است و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده اند اعلام خواهد شد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار