۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

زمان بلیت فروشی دربی ۱۴۰۲ / قیمت بلیط دربی در بازار سیاه /سامانه خرید بلیط دربی ۱۴۰۲ + نحوه خرید و قیمت بلیط دربی ۱۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بلیت فروشی مصاف پنجشنبه استقلال و پرسپولیس از امروز آغاز شده است. پرسپولیس و استقلال پنجشنبه این هفته در چارچوب دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.بلیت فروشی دیدار حساس و ...

اخبار استقلال | شکایت رسمی آبی پوشان از سرخ پوشان ایرانی / تعهد کتبی پرسپولیس جبران برخوردهای نامناسب با استقلال !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بلیت فروشی مصاف پنجشنبه استقلال و پرسپولیس از امروز آغاز شده است. پرسپولیس و استقلال پنجشنبه این هفته در چارچوب دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.بلیت فروشی دیدار حساس و تاریخی میان استقلال و پرسپولیس آغاز شده است.
روز شمار مهم‌ترین بازی فوتبال ایران به جریان افتاده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه بلیت فروشی، بلیت‌های الکترونیکی این بازی را تهیه کنند.

دربی شماره ۱۰۲ پایتخت روز پنج‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران آغاز خواهد شد. بلیت فروشی این دیدار از ساعت ۱۵ امروز از طریق سامانه بلیت فروشی https://footballeticket.ir/ آغاز شد.

نکته مهم اینکه برای نخستین بار است که در دربی‌های پایتخت بلیت فروشی برای هواداران خانم استقلال و پرسپولیس نیز انجام خواهد شد.

بر همین اساس، قرار است بلیت فروشی اینترنتی این بازی از حدود ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) آغاز شود. ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار به فروش می‌رسد که از بین آن، ۳۰۰۰ بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

دربی شماره ۱۰۲ پایتخت روز پنجشنبه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. این دیدار که معوقه از هفته پنجم لیگ برتر محسوب می‌شود، مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی فوتبال ایران و آسیا محسوب می‌شود و مخاطبین زیادی مشتاق تماشای این بازی جذاب و مهیج هستند.

یکی از موارد مورد پیگیری مخاطبین فوتبال در این بازی، بلیت فروشی این دیدار و شرایط آن است که در سال‌های اخیر شکل و شمایل متفاوتی گرفته است.

زمان بلیت فروشی دربی ۱۴۰۲ / قیمت بلیط دربی در بازار سیاه /سامانه خرید بلیط دربی ۱۴۰۲ + نحوه خرید و قیمت بلیط دربی 102

زمان بلیت فروشی دربی ۱۴۰۲ / قیمت بلیط دربی در بازار سیاه /سامانه خرید بلیط دربی ۱۴۰۲ + نحوه خرید و قیمت بلیط دربی ۱۰۲

زمان باز شدن سامانه بلیت فروشی این مسابقه و همچنین ظرفیت اختصاص داده شده برای تماشاگران هر تیم در این دیدار در سال‌های اخیر محل سوال مخاطبین دو تیم بوده و امسال صحبت‌هایی هم از اولین حضور بانوان در دربی پایتخت مطرح شده است و این سوال وجود دارد که آیا برای نخستین بار بانوان در دربی حاضر خواهند شد یا نه. به این بهانه اخبار لحظه به لحظه برگزاری دربی و بلیت فروشی این بازی را مرور می‌کنیم:

سامانه بلیت فروشی دربی ۱۴۰۲

سامانه بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر سایت فوتبال تیکت است که احتمالا ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از شروع بازی بلیت فروشی دربی را آغاز خواهد کرد.

 سامانه بلیط فروشی دربی ۱۴۰۲ :

مقرر شده است که بانوان استقلالی در جایگاه‌های ۶، ۷ و ۸ و بانوان پرسپولیسی در جایگاه‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر شوند.

بلیت فروشی مصاف پنجشنبه استقلال و پرسپولیس از امروز آغاز شده است

نحوه خرید بلیط دربی ۱۴۰۲

ابتدا شما باید در سایت «سامانه فروش بلیت الکترونیکی مسابقات» ( https://footballeticket.ir) ثبت نام نمایید و اطلاعات فردی خود را وارد کنید.

هرچند با آغاز بلیت‌فروش داربی ۱۰۲، سایت فروش بلیت با مشکل روبرو شده است.

بعد از ثبت نام می‌توانید با پرداخت هزینه کارت عضویت (از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب) درخواست کارت بدهید. اطلاعات شما توسط اپراتورهای سامانه مورد بررسی قرار گرفته و برای شما کارت صادر می‌شود. این کارت دائمی بوده و به نام شما و مخصوص شما صادر می‌شود و بعد از آن می‌توانید برای مسابقات مورد نظر خود، از این کارت و از طریق سامانه و حتی در منزل، بلیط خود را خریداری نمایید.

بعد از صادر شدن کارت، می‌توانید از طریق بخش خرید بلیط، اقدام به خرید بلیط مسابقات مورد نظر کنید و با کارت خود به ورزشگاه وارد شوید.

سامانه خرید بلیط دربی ۱۴۰۲ + نحوه خرید و قیمت بلیط دربی ۱۰۲

خرید بلیط دربی ۱۰۲

پرسپولیس و استقلال پنجشنبه این هفته در چارچوب دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

بر همین اساس، قرار است بلیت فروشی اینترنتی این بازی از حدود ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) آغاز شود. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار به فروش می‌رسد که از بین آن، ۳۰۰۰ بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

مقرر شده است که بانوان استقلالی در جایگاه‌های ۶، ۷ و ۸ و بانوان پرسپولیسی در جایگاه‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر شوند.

جزئیات بلیت فروشی دربی

قرار است بلیت فروشی اینترنتی این بازی از حدود ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) آغاز شود. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار به فروش می‌رسد که از بین آن، ۳۰۰۰ بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

قیمت بلیط دربی ۱۰۲

قیمت بلیط دربی ۱۰۲ هنور اعلام نشده است.

گفته شده با توجه به اعلام آمادگی بانک شهر و مجری فروش بلیت الکترونیک، طرح تخفیف ۳۰ درصدی فروش بلیت مسابقات خانگی پرسپولیس برای دارندگان کارت هواداری، از دربی ۱۰۲ که پنج‌شنبه جاری برگزار خواهد شد، به اجرا در خواهد آمد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شد، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است برای هواداران که دارای کارت هواداری هستند تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید بلیت مسابقات خانگی را قائل شود. برای این منظور نیاز به انجام هماهنگی‌های فنی بین مجریان صدور کارت و فروش بلیت بود که اکنون محقق شده است.

دربی ۱۰۲ پایتخت پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این دیدار مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی فوتبال ایران و آسیا محسوب می‌شود و مخاطبین زیادی مشتاق تماشای این بازی جذاب و مهیج هستند.

سامانه خرید بلیط دربی ۱۴۰۲ + نحوه خرید و قیمت بلیط دربی ۱۰۲

مقرر شده است که بانوان استقلالی در جایگاه‌های ۶، ۷ و ۸ و بانوان پرسپولیسی در جایگاه‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر شوند.

بانوان سرخابی همسایه می‌شوند

بعد از عنوان شدن اختصاص ۳۰۰۰ بلیت برای بانوان در دربی، اکنون برای نحوه استقرار هواداران خانم چند نکته و ابهام وجود دارد.اول اینکه با توجه به اینکه شاید قرار باشد برای این بازی تعداد بیشتری بلیت نسبت به آن عدد ۲۵ هزار نفر به فروش برود و شرایط مثل بازی پرسپولیس – الدحیل باشد که بیش از ۵۳ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، بانوان استقلالی و پرسپولیس چطور کنار هم می‌نشینند و آیا بین آنها هم مثل آنچه برای تماشاگران آقا در چند سال اخیر در نظر گرفته می‌شود فاصله‌ای عمیق با حضور نیروهای انتظامی و احتمالا از جنس زن در نظر گرفته خواهد شد یا نه؟

در عین حال این احتمال وجود دارد که هر دو طیف تماشاگر خانم علاقمند به استقلال و پرسپولیس در همان جایگاه و به اندازه تونل ورزشگاه با هم فاصله داشته باشند که این اتفاق معقول و قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد اما در این شرایط بین هواداران خانم پرسپولیسی با آقایان پرسپولیسی فاصله زیادی خواهد افتاد و آنها بین هواداران مرد استقلالی که در طبقه پایین‌شان مستقر شده‌اند و البته بانوان و اقایانی که در بخش شرقی‌شان در طبقه اول و دوم هستند محاصره می‌شوند.

نکته جالب‌تر اما تقابل این هواداران بانو در دربی است که شعارهای آنها و تقابل این شعارها می‌تواند جذاب‌ترین حاشیه دربی ۱۰۲ باشد.هواداران بانوی پرسپولیسی عصر شنبه در بازی با هوادار نزدیک به دو ساعت تمام بدون وقفه از تیم خود حمایت کردند و انواع و اقسام شعارها را سر دادند که البته بخشی از آنها کری‌خوانی‌های جالب و بدون استفاده از الفاظ زشت علیه تیم رقیب بود.طبیعتا همین مساله در بازی های استقلال هم وجود داشته و حالا تقابل آنها می‌تواند دربی ۱۰۲ را از این نظر کاملا منحصر بفرد کند.

باید دید بانوان هوادار پرسپولیسی و استقلال و آن ۳ هزار نفری که خوش‌شانس هستند و می‌توانند در اولین ساعات بلیت فروشی این بازی ، بلیت بگیرند برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم محبوب‌شان یا تقابل با بانوان هوادار تیم رقیب چه نقشه‌ای و چه شعارهایی در سر دارند و چگونه برای این بازی سازماندهی خواهند شد.

۳۰۰۰ تماشاگر خانم در دربی؟

* در شرایطی که هنوز زمان آغاز شروع بلیت فروشی برای دربی ۱۰۲ اعلام نشده اما منابع خبری از تعداد بلیت های تعیین شده برای هواداران خانم تیم‌های پرسپولیس و استقلال خبر دادند که احتمال دارد این تعداد نسبت به همیشه محدودتر باشد.

در بازی‌های قبل خانگی تیم‌های استقلال و پرسپولیس تعداد ۱۵۰۰ قطعه بلیت برای بانوان این دو تیم در نظر گرفته می‌شد که در نهایت در دقیقه ۹۰ یا با فروش بلیت مقابل درب استادیوم با اضافه شدن تعداد ۵۰۰ عدد معمولاً تعداد ۲۰۰۰ نفر قادر به حضور در طبقه دوم ورزشگاه آزادی و تماشای بازی تیم محبوبشان از نزدیک بودند.

در جلسات روزهای گذشته برای برگزاری دیدار دربی مقرر شد این تعداد جمعاً بین طرفداران قرمز و آبی خانم ۳۰۰۰ قطعه بلیت باشد که در این خصوص شرایط با بازی‌های خانگی قبل یکسان است. اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد باز هم این تعداد کمتر شود. اما از سوی دیگر مسئولان هر دو باشگاه با در نظر گرفتن جذابیت وحساسیت این دیدار تقاضای اختصاص ۲۰۰۰ قطعه بلیت به هر یک از دو تیم را برای بانوان هوادار خود ارائه کرده‌اند.

تخفیف بلیت دربی برای پرسپولیسی‌ها

* با توجه به اعلام آمادگی بانک شهر و مجری فروش بلیت الکترونیک، طرح تخفیف ۳۰ درصدی فروش بلیت مسابقات خانگی پرسپولیس برای دارندگان کارت هواداری، از دربی ۱۰۲ که پنج‌شنبه جاری برگزار خواهد شد، به اجرا در خواهد آمد. همان‌طور که پیش از این اعلام شد، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است برای هواداران که دارای کارت هواداری هستند تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید بلیت مسابقات خانگی را قائل شود. برای این منظور نیاز به انجام هماهنگی‌های فنی بین مجریان صدور کارت و فروش بلیت بود که اکنون محقق شده است.

آغاز فروش بلیت دربی در بازار سیاه زودتر از سامانه (+عکس)

در حالی که بلیت‌فروشی دربی ۱۰۲ از ساعت ۱۵ امروز آغاز شده و سامانه فروش بلیت با اختلال و کندی شدیدی روبه‌رو است، بازار سیاه بلیت‌فروشی در فضای مجازی آغاز شده است.
بازار سیاه بلیت‌فروشی دربی ۱۰۲ در حالی در فضای مجازی باز شده که سامانه بلیت‌فروشی رسمی این مسابقات با کندی و اختلال روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که بلیت‌فروشی دربی ۱۰۲ از ساعت ۱۵ امروز آغاز شده و سامانه فروش بلیت با اختلال و کندی شدیدی روبه‌رو است، بازار سیاه بلیت‌فروشی در فضای مجازی آغاز شده است.

اینکه چگونه پیش از آغاز بلیت‌فروشی به سرعت بلیت‌ها در فضای مجازی آگهی می‌شود، جای سؤال و ابهام دارد. قیمت بلیت در دو آگهی زیر ۵۰۰ و ۲۹۹ هزار تومان درج شده است. جالب اینکه در توضیح این موضوع نوشته شده که بلیت‌ به کد ملی هوادار ثبت می‌شود و هم برای استقلال موجود است و هم برای پرسپولیس.

پیش‌تر نیز شاهد فروش بلیت در بازار سیاه به قیمت چند ده میلیون تومان بوده‌ایم و باید دید با این روند قیمت بلیت دربی به میلیون می‌‌رسد یا خیر.

قیمت بلیت این مسابقه در سامانه ۳۰۰، ۱۵۰ و ۷۰ هزار تومان است.

قیمت عجیب بلیت دربی در بازار سیاه ! + عکس

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و استقلال در بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد.

این درحالیست که همچون گذشته افراد سودجو برای فعالیت در بازار سیاه، برنامه ریزی‌های خودشان را از قبل انجام داده‌اند به طوری که آگهی‌هایی حتی از روز گذشته در این مورد منتشر شده است.

با اینحال، انتشار آگهی فروش بلیت دربی با مبالغ دلخواه افراد، از زمان شروع رسمی سایت بلیت فروشی شدت گرفته و به نظر می‌رسد لحظه به لحظه بر تعداد این آگهی‌ها افزوده خواهد شد.

نکته جالب توجه؛ دامنه تفاوت قیمت‌ بلیت‌هاست که حتی تا ۳ میلیون تومان هم عرضه می‌شوند! این درحالیست که قیمت‌های رسمی ۳۰۰هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۱۵۰هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و ۷۰ هزار تومان برای طبقه دوم اعلام شده‌اند.

با وجود تاکید مسئولان مربوطه، بازار سیاه برای بلیت‌های مسابقات مهم فوتبال مانند دربی تهران همیشه داغ و برقرار بوده تا افرادی که موفق به تهیه بلیت با قیمت‌های رسمی نمی‌شوند، ناچارا در دام سودجویان بیفتند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط