۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

زمان برگزاری آزمون بانک تجارت اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تاریخ برگزاری آزمون بانک تجارت ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ است. قرار بر برگزاری این آزمون در ۲۰ فروردین ماه سال جاری بوده که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها لغو و به تاریخ جدید موکول شد. ...

آزمون استخدامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تاریخ برگزاری آزمون بانک تجارت ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ است. قرار بر برگزاری این آزمون در ۲۰ فروردین ماه سال جاری بوده که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها لغو و به تاریخ جدید موکول شد.

این آزمون به منظور تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات این بانک در منصب بانکدار، متصدی دریافت و پرداخت وهمچنین تحویلدار و متصدی امور اداری انجام می‌شود. براساس ضوابط، مقررات وآیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط پس از قبولی در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، برای سمت‌های ذکر شده انتخاب صورت می‌گیرد. ثبت نام این آزمون اسفندماه سال گذشته صورت گرفته و یک بار هم این مهلت تمدید شد. لازم به ذکر است که منتخبان نهایی با انعقاد «قرارداد با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی» استخدام می‌شوند.

پیش از این بانک تجارت با هدف مشتری مداری و ارائه بهینه خدمات بانکی به مشتریان خود در ۱۷ استان کشور در مقطع تحصیلی کارشناسی نیروی مورد نیاز خود را در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ استخدام کرد. استخدامی مذکور نیز در سمت‌های متصدی دریافت و پرداخت، تحویلدار، صورت گرفت. این آزمون به منظور جذب نیرو در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان جنوبی و خراسان رضوی برگزار شد. همچنین استان‌های سمنان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان و همدان از دیگر استان‌های نیازمند جذب نیرو در سمت‌های ذکر شده بودند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار