۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱

زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار حسن‌زاده افزود: این آزمون در ۵۶ شهرستان روز شنبه ۱۲ تیر ماه ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه درهای حوزه‌های امتحانی بسته خواهد شد بنابراین همه داوطلبان قبل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه د...

افزایش حقوق مستمری بگیران بنیاد شهید در سال ۱۴۰۱ / حقوق رزمندگان معسر در بودجه 1401 /حقوق جانبازان در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار حسن‌زاده افزود: این آزمون در ۵۶ شهرستان روز شنبه ۱۲ تیر ماه ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه درهای حوزه‌های امتحانی بسته خواهد شد بنابراین همه داوطلبان قبل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. کارت ورود به جلسه نیز از روز چهارشنبه ۹ تیر از طریق درگاه سایت سنجش قابل دریافت شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از ۱۸ هزار شغل محل توسط ۴۷ دستگاه در پورتال سازمان سنجش بارگذاری شده است ولی با وجود پیگیری‌های فراوان متأسفانه وزارت نفت و چهار شرکت ملی تابعه آن حاضر به مشارکت در این آزمون و بارگذاری شغل محل‌های خود که مجوز آن توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شده بود، نشدند.

حسن‌زاده با بیان اینکه سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز از ۲۰۰۰ مجوز خود تعداد ۹۰۰ شغل محل مورد نظر خود را در سایت سنجش بارگذاری کرده است، گفت: مجوز مربوط به وزارت نفت و مانده مجوز سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به همراه سایر دستگاه‌ها که در این آزمون شرکت نداشتند در حال پی گیری بوده و برای آزمون بعدی که قبل از پایان سال برگزار خواهد شد لحاظ می‌شود.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت‌کنندگان در این آزمون و همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد که به دلیل عدم موفقیت در آزمون و یا عدم نیاز مقطع یا رشته تحصیلی آنها یا به دلایل دیگر نتوانند استخدام شوند، گفت: این آزمون اولین آزمون بوده و با توجه به صراحت قانون در الزام دولت به جذب همه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد بنیاد تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری آزمون بعدی و استخدام همه مشمولین قانون به کار خواهد بست؛ بنابراین مشمولان، استرس و نگرانی را از خود دور کنند و با آرامش و توکل به خداوند در محل آزمون حضور داشته و به سؤالات به دقت پاسخ دهند.

حسن‌زاده به شرکت‌کنندگان در این آزمون توصیه کرد ضمن پرینت کارت ورود به جلسه آن را با اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار خود به همراه داشته باشند و چنانچه در اطلاعات هویتی افراد مغایرت وجود داشته باشد لازم است به اطلاعیه مربوط به پرینت و رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون در سایت سنجش مراجعه کنند.

وی اضافه کرد:‌ به همه داوطلبان تأکید می‌شود که در روز آزمون از همراه داشتن وسایل اضافی و وسایل هوشمند از قبیل کتاب، جزوه، تلفن همراه، ماشین حساب و… اجتناب کنند.

مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری اجتماعی و پوشیدن ماسک الزامی است، افزود: داوطلبان به همراه خود چند مداد سیاه‌ نرم و پررنگ، پاک‌کن، مدادتراش و یک سنجاق به همراه داشته باشند و قبلاً محل برگزاری آزمون خود را شناسایی و از آن مطمئن باشند تا به موقع در محل آزمون حضور یابند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: دقت کافی در پاسخگویی به سؤالات، مدیریت زمان و کنترل استرس در موفقیت در آزمون مؤثر است. نتیجه آزمون صرفاً از طریق سازمان سنجش اعلام و از طریق همین سازمان و سایت رسمی آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط