۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸

زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه کاملا آماده برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بوده، گفت: ۲ دستگاه هنوز اطلاعات را ندادند و چون دفترچه باید کامل منتشر شود، منتظر آن دو دستگاه هستیم.

زمان برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه کاملا آماده برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران بوده، گفت: ۲ دستگاه هنوز اطلاعات را ندادند و چون دفترچه باید کامل منتشر شود، منتظر آن دو دستگاه هستیم.

میثم لطیفیمیثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی، در حاشیه هیات دولت در خصوص برگزاری آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران اظهار کرد: برای آزمون استخدامی ایثارگران آماده هستیم و در این خصوص دو دستگاه اطلاعات‌شان را به ما نداده‌اند و ما منتظر ارسال این اطلاعات خواهیم بود.

وی بیان کرد: به دو دستگاهی که اطلاعات شان را به ما جهت برگزاری آزمون ارسال نکرده، تذکر لازم به این دستگاه ها داده شده است منتها این سازمان ها ملاحظاتی دارند.

رئیس سازمان امور استخدامی کشور ادامه داد: تمام سعی ما این است که آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران را تا پایان سال برگزار کنیم و آزمون جذب از نظر ما تمام شده بوده و باید کمک شود نتا این دو دستگاه مربوطه اطلاعات شان را به ما ارسال کنند.

لطیفی تاکید کرد: سازمان امور استخدامی با بنیاد شهید هم نظر بوده تا آزمون استخدامی ایثارگران را تا پایان سال برگزار کنیم و ما درصدد انجام این کار خواهیم بود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط