۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سایپا آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شرکت خودرو ساز سایپا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در  این مرحله ازبرنامه فروش فوق العاده خود،۵ خودروی  کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ با موعد تحوی...

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سایپا آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شرکت خودرو ساز سایپا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در  این مرحله ازبرنامه فروش فوق العاده خود،۵ خودروی  کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه  اعلام کرده است .شروع ثبت نام فروش فوق العاده سایپا از روز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ به مدت دو روز آغاز شد. شرکت خودرو ساز سایپا زمان قرعه کشی این مرحله از برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را فردا چهارشنبه پنجم آبان ۱۴۰۰ اعلام کرد. در ادامه این مطلب از اندیشه معاصر شما میتوانید از سایت ثبت نام فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰ ، رنگ خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰ ، موعد تحویل خودرهای فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰،  قیمت  خودروهای فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰،  تاریخ و نحوه ثبت نام ، شرایط بخش نامه ،  فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰ و قیمت دیگر خودروهای عرضه شده از سایپا مطلع شوید .

سایت اندیشه معاصر کلیه  تغییرات قیمتی خودروهای ایران خودرو را بررسی و اطلاع رسانی می کند و شما می توانید با مراجعه پایگاه اینترنتی اندیشه معاصر به نشانی اینترنتی https://andishemoaser.ir  از اخرین جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و سایپا مطلع شوید.

 

بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا امروز ۵ آبان ۱۴۰۰/ لینک اسامی برندگان + مهلت واریز وجه


زمان قرعه کشی‌فروش فوق العاده سایپا

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا فردا چهارشنبه پنجم آبان ماه۱۴۰۰ با‌حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

 

سایت ثبت نام فروش فوری سایپا آبان ۱۴۰۰ و موعد تحویل

شرکت خودرو ساز سایپا به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در برنامه  فروش فوری خود،۵ خودروی  کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱  اعلام کرده است . متقاضیان می توانند از  روز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ به مدت دو روز  با مراجعه به سایت  http://www.saipacorp.com/ نسبت به ثبت نام  اقدام نمایند. گفتنی است موعد تحویل این مرحله از فروش فوری سایپا حداکثر ۹۰ روزه می باشد.

 

قیمت خودروهای عرضه شده سایپا آبان ۱۴۰۰

نوع خودرو قیمت خودرو
کوییک با گیربکس معمولی۱۴۱۰۶۲۰۰۰
کوییک R با گیربکس معمولی۱۴۹۴۱۶۰۰۰
ساینا اس۱۴۲۵۳۷۰۰۰
تیبا ۲۱۰۶۵۱۹۰۰۰
سایپا ۱۵۱۱۲۵۰۰۰۰۰

رنگ خودرو های عرضه شده سایپا آبان ۱۴۰۰

کوییک با گیربکس معمولی: رنگ سفید

کوییک R با گیربکس معمولی:  سفید مشکی _ سفید قرمز 

ساینا S: سفید

تیبا ۲ رینگ فولادی : سفید_ قهوه ای تیره متالیک _  نوک مدادی متالیک _  مکشی متایک _ نقره ای متالیک_  اطلسی متالیک 

سایپا ۱۵۱ : سفید 


نحوه ثبت نام فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰

متقاضیان محترم فروش فوق العاده سایپا می تواننده  از ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۳ آبان ۱۴۰۰ به مد ت ۲ روز  با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودرو سازی سایپا  به آدرس saipa.iranecar.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت ستفاده متقاضی از سایر سایت ها عواقب آن به عهده خود آن شخص می باشد.

توجه: متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در فروش فروش فوق العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عتور اقدام نموده و از منتختین طرحهای مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عتور بتت نام ندارند. 

شرایط بخش نامه فروش فوق العاده سایپا آبان ۱۴۰۰

مواردی که در ادامه مطالعه می کنید، قوانین و شرایطی است که مشتریان خرید خودرو در طرح های پیش فروش اینترنتی سایپا، فروش اقساطی سایپا و همچنین فروش فوری سایپا باید آنها را رعایت کنند. بدیهی است در صورت انجام ثبت نام بدون رعایت شرایط زیر، مسولیت باطل شدن قرارداد یا تبعات ناشی از عدم رعایت قوانین، برعهده مشتری است.

۱- در ثبت نام اینترنتی سایپا، به هر کد ملی، فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.  

۲- هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از سایپا و ایران خودرو است؛ بنابراین مشتریان یا باید در ثبت نام سایپا شرکت کنند یا باید برای ثبت نام ایران خودرو اقدام کنند.

۳- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو سایپا، باید ۱۸ سال باشد.

۴- داشتن گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) الزامی است. در صورتیکه ثبت نام سایپا را بدون داشتن گواهینامه، انجام دهید، به مدت ۳ سال از شرکت در شرایط فروش فوری سایپا و پیش فروش محصولات سایپا و ایران خودرو، محروم می شوید.

۵- در قراردادهای پیش فروش سایپا، امکان صلح (خرید انصرافی) و امکان انتقال خودرو بصورت وکالتی، وجود ندارد.

۶- متقاضی ثبت نام سایپا، طی ۴۸ ماه گذشته نباید ثبت نام یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو داشته باشد.

۷- متقاضی خودرو سایپا، نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد. در صورت عدم رعایت این قانون، فرد متقاضی به مدت ۳ سال، امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

۸- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا (که در آینده، وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت سایپا واریز می گردد)، الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی خواهد بود.

۹- شماره تلفن همراه اعلام شده، باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

۱۰- کدپستی متقاضی ثبت نام سایپا و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری، باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

۱۱- در صورتیکه مشتری، حداکثر ۳ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو، برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

۱۲- در مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا، پیمایش (کارکرد) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر الزامی است.

۱۳- ثبت نام سایپا برای مشتریان حقوقی، امکان پذیر نیست.

۱۴- در قراردادهای پیش فروش اینترنتی سایپا، سود مشارکت و سود انصراف درنظرگرفته نشده و معادل صفر است.

۱۵- در صورتیکه متقاضی خرید خودرو، در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو گروه سایپا و ایران خودرو، انتخاب شده باشد، امکان شرکت در طرح‌های پیش فروش سایپا یا شرکت در طرح های فروش فوری سایپا را نخواهد داشت.

۱۶- پیش فروش سایپا با قیمت غیر قطعی بوده و هیچگونه مبلغی بعنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، اخذ نمی گردد.

۱۷- ظرفیت ثبت نام مشتریان در طرح‌های پیش فروش اینترنتی سایپا یا فروش فوری سایپا، متناسب با برنامه تولید گروه خودروسازی سایپاست.

۱۸- در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو، جهت انتخاب متقاضیان نهایی برگزار می شود.

۱۹- فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت ثبت نام فروش اینترنتی سایپا و همچنین از طریق ارسال پیامک، ظرف ۳ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

۲۰- پس از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا، منتخبین باید طی ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو (به صورت على الحساب)، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل، اقدام نمایند.

۲۱- در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام برنده قرعه کشی، باطل شده و فرد دیگری جایگزین آن خواهد شد.

۲۲- در قراردادهای پیش فروش سایپا و همچنین قراردادهای فروش اقساطی سایپا، قیمت نهایی خودرو معادل قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل (مندرج در قرارداد مشتریان) محاسبه خواهد شد. مابه التفاوت قیمت خودرو نیز، در زمان ارسال دعوتنامه و به قیمت روز سایپا، از مشتریان اخذ خواهد شد.

۲۳- رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگ های قابل عرضه، انتخاب خواهد شد.

۲۴- در صورتی که پس از امضای قرارداد، بر حسب ضرورت و یا برحسب الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت سایپا ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آئین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۲۵- امکان انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه برای خودروهای سایپا بصورت اختیاری فراهم است. در صورت انتخاب بسته، مبلغ آن در زمان پرداخت مابه التفاوت، از مشتریان اخذ می گردد.

۲۶- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت سایپا، خسارت تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفا به شرط تکمیل وجه قرار داد مطابق با شرایط بخشنامه) و از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.


قیمت محصولات دیگر سایپا آبان ۱۴۰۰

خودروقیمت امروزقیمت روز پنجشنبه
پراید ۱۱۱۱۵۴ میلیون تومان ۱۵۴ میلیون تومان 
پراید ۱۳۱۱۳۹ میلیون تومان ۱۳۹ میلیون تومان 
پراید ۱۳۲۱۳۳ میلیون تومان  ۱۳۳ میلیون تومان  
پراید ۱۵۱۱۶۱ میلیون تومان ۱۶۲ میلیون تومان 
تیبا ۲۱۶۰ میلیون تومان ۱۶۰ میلیون تومان 
تیبا ۲ پلاس۱۷۳ میلیون تومان ۱۷۳ میلیون تومان 
تیبا صندوقدار۱۴۹ میلیون تومان ۱۴۹ میلیون تومان 
ساینا دنده ای۱۶۰ میلیون تومان ۱۶۰ میلیون تومان 
کوئیک دنده ای۱۷۱ میلیون تومان ۱۷۱ میلیون تومان 
کوئیک اتوماتیک پلاس۲۳۲ میلیون تومان ۲۳۲ میلیون تومان 
سیتروئن۹۴۰ میلیون تومان ۹۴۰ میلیون تومان 
چانگان۵۲۰ میلیون تومان ۵۲۰ میلیون تومان 
وانت زامیاد۲۸۰ میلیون تومان ۲۸۰ میلیون تومان 
کیا سراتو۹۲۰ میلیون تومان ۹۱۵ میلیون تومان 
آریو۳۷۵ میلیون تومان ۳۷۵ میلیون تومان 
شاهین۳۳۰ میلیون تومان ۳۳۰ میلیون تومان 

مطالب مرتبط