۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

زمان اعلام لیست برندگان مزایده خودرو‌های خارجی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ صاحب حجتی گفت: فردا سه‌شنبه دوازدهم مهر ۱۴۰۱ آخرین مهلت بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در  مزایده خودرو‌های سواری خارجی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است.پاک...

زمان اعلام لیست برندگان مزایده خودرو‌های خارجی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ صاحب حجتی گفت: فردا سه‌شنبه دوازدهم مهر ۱۴۰۱ آخرین مهلت بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در  مزایده خودرو‌های سواری خارجی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است.پاکت های قیمت پیشنهادی متقاضیان، روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی بازگشایی و نتایج اعلام خواهد شد.

به گفته او، فروش این خودرو‌ها به شرط شماره گذاری در داخل کشور بوده است و با هماهنگی صورت گرفته، این امکان نیز فراهم شده تا برندگان بتوانند پلاک خودرو را در محل نگهداری این خودرو‌ها تحویل بگیرند.

به گفته سخنگوی سازمان اموال تملیکی، در روز‌های اخیر حدود ۲۰ هزار ثبت نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت صورت گرفته ایت که ناشی از استقبال و سطح رقابت برای شرکت در مزایده فوق العاده خودرو‌ها است همچنین روزانه چندین هزار بازدید از تارنمای سازمان اموال تملیکی برای مشاهده جزئیات و دریافت اطلاعات مزایده فوق العاده ۵۶۵ ثبت شده است.

گفتنی است، برگزیده شدگان باید طی مدت ۳ روز نسبت به پرداخت قیمت خودرو بعد از نتایج قرعه کشی اقدام کنند در غیر این صورت خودرو  به نفع دولت در می‌آید.

 

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار