۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳

ریکاوری فعالیت‌های اقتصادی اروپا در ماه آوریل شتاب گرفت

داده‌های جدید نشان می‌دهد که ریکاوری فعالیت‌های اقتصادی در اروپا در ماه آوریل شتاب گرفته و وضعیت خوبی برای عملکرد اقتصادی سه ماهه دوم این منطقه به وجود آورده است. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، داده‌های جدید نشان می‌دهد که ری...

ریکاوری فعالیت‌های اقتصادی اروپا در ماه آوریل شتاب گرفت
ریکاوری فعالیت‌های اقتصادی اروپا در ماه آوریل شتاب گرفت

داده‌های جدید نشان می‌دهد که ریکاوری فعالیت‌های اقتصادی در اروپا در ماه آوریل شتاب گرفته و وضعیت خوبی برای عملکرد اقتصادی سه ماهه دوم این منطقه به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، داده‌های جدید نشان می‌دهد که ریکاوری فعالیت‌های اقتصادی در اروپا در ماه آوریل شتاب گرفته و وضعیت خوبی برای عملکرد اقتصادی سه ماهه دوم این منطقه به وجود آورده است.

شاخص پی‌ام‌آی ترکیبی آی‌اچ‌اس مارکیت که از نظرسنجی از مدیران خرید شرکت‌های تولیدی و خدماتی اروپا به دست آمده در ماه آوریل به ۵۳.۷ واحد رسید. این شاخص در ماه مارس ۵۳.۲ واحد بود.

رقم بالاتر از ۵۰ واحد نشان‌دهنده رشد بخش تولید و خدمات است و هرچه این رقم از ۵۰ فاصله بیشتری داشته باشد شدت این رشد بیشتر است.

فعالیت‌های اقتصادی اتحادیه اروپا در حالی شتاب می‌گیرد که دولت‌ها تلاش‌های خود برای واکسیناسیون عمومی را گسترش داده‌اند. با این حال هنوز مناطقی از اروپا به علت موج سوم کرونا در قرنطینه به سر می‌برند.

پی‌آم‌آی ترکیبی انگلستان از ۵۶.۴ واحد در ماه مارس، در ماه آوریل و آغاز تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای به ۶۰.۰ واحد رسیده است.

در ماه مارس میزان فروش خرده‌فروشان انگلستان قبل از برداشته شدن قرنطینه‌های سراسری ۵.۴ درصد جهش کرد و از انتظارات فراتر رفت.

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار