۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

ریکاردو ساپینتو به موقع محروم شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،ریکاردو ساپینتو به موقع محروم شد!. با اعلام کمیته داور قضاوت دیدار استقلال – نفت مسجد سلیمان به حمید حاج ملک محول شده است. داوری که استقلال اصلا خاطره خوبی از وی ندارد. آخرین بار...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،ریکاردو ساپینتو به موقع محروم شد!. با اعلام کمیته داور قضاوت دیدار استقلال – نفت مسجد سلیمان به حمید حاج ملک محول شده است. داوری که استقلال اصلا خاطره خوبی از وی ندارد. آخرین بار این داور آتش نشان بازی استقلال در برابر فولاد در استادیوم آزادی را سوت زد که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. ریکاردو ساپینتو در پایان این بازی مدعی شد که داور در سه صحنه می توانست برای تیم استقلال پنالتی اعلام کند، اما داور  در هیچ یک از صحنه ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

جالب اینکه در این بازی ریکاردو ساپینتو از حضور روی نیمکت استقلال محروم بود. او در پایان بازی خطاب به خبرنگاران گفت: من از داوری عصبانی هستم. داور ۳ پنالتی نگرفت. آیا پنالتی نبودند؟ داور ۲ پنالتی ما را نگرفت یا ۳ پنالتی؟ شما بگویید!

جای شکرش باقی است که ریکاردو ساپینتو در بازی فردا با نفت مسجد سلیمان حق نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد. در غیر اینصورت با اولین اشتباه از سوی حمید حاج ملک واکنش منفی از خود نشان می داد و ممکن بود حاشیه ای جدیدی در استادیوم آزادی به وجود بیاید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار