۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

رویاهای ارسلان به اشک‌هایش سپرده شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،  همه رویاهایی که ارسلان مطهری برای خودش در دربی شماره ۱۰۱ ترسیم کرده بود، در یک لحظه بر باد رفت. او دقیقه ۳۰ بر اثر برخوردی که با بازیکن پرسپولیس داشت،‌از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و روی زمین ا...

خبر بسیار بد برای آبی پوشان / شاه ماهی متعصب آبی پوش در آستانه جدایی / مقصد بعدی ستاره استقلال لو رفت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،  همه رویاهایی که ارسلان مطهری برای خودش در دربی شماره ۱۰۱ ترسیم کرده بود، در یک لحظه بر باد رفت. او دقیقه ۳۰ بر اثر برخوردی که با بازیکن پرسپولیس داشت،‌از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و روی زمین افتاد.

با مشخص شدن جدی بودن این آسیب دیدگی پزشکان استقلال وارد زمین شدند و به مداوی پای مصدومش پرداختند. در حالی که تصور می‌شد ارسلان بعد از ترک زمین و تازه‌کردن نفس به زمین برمی‌گردد اما او در بازگشت دوباره به زمین بازهم نتوانست به کار ادامه بدهد و از ساپینتو خواست تعویضش کند.

با مصدومیت مطهری، پیمان بابایی که در دربی برگشت لیگ برتر در ترکیب اصلی به جای ارسلان بازی کرده بود،‌ بار دیگر از جای خود بلند شد و به عنوان یار تعویضی در دقیقه ۳۲ به زمین رفت.

ارسلان مطهری برای این بازی انگیزه ویژه ای داشت. او اگر یک گل دیگر به ثمر می‌رساند، در کنار غلامحسین مظلومی و علی جباری به گلزن‌ترین بازیکن تاریخ استقلال در دربی تبدیل می‌شد. به همین خاطر استقلالی‌ها امیدوار به رکوردشکنی مطهری بودند. با گذشت ۳۰ دقیقه اما همه رویاهایی که ارسلان برای خودش ترسیم کرده بود،‌بر باد رفت.

حسرت ارسلان وقتی بیشتر به چشم آمد که او با وجود مصدومیت دوست نداشت زمین را ترک کند، وقتی که آرام‌آرام عرض زمین چمن را پیمود و به سمت ساپینتو رفت. به کنار زمین که رسید و خط طولی که رد کرد، اشک از چشمانش سرازیر شد و سرمربی استقلال او را در آغوش کشید.

اشک‌های حسرت بار ارسلان بند هم نمی‌آمد، او ثانیه‌هایی را در آغوش ساپینتو سپری کرد و سپس با ناراحتی محض به سمت نیمکت رفت و با چشمانی اشک‌بار روی صندلی نشست.

حالا ارسلان به رکوردی فکر می‌کند که از دست رفته و اینکه با پایان قراردادش شاید دیگر شانس بازی در دربی را به دست نیاورد. البته که او با تمدید قراردادش می‌تواند همچنان در ترکیب استقلال به میدان برود و شاید این فرصت برای رکوردشکنی در دربی در آینده نصیبش شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار