۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

رونمایی مهدی قایدی از عشق جدیدش | مهدی قایدی سریع با جدایی همسرش کنار آمد | جایگزین همسر مهدی قایدی کیست؟

مهدی قائدی یکی از بازیکنان مشهور ایرانی است که مدتی است به دلالیل های مختلفی از همسرش جدا شده است او این روزها در نبود همسرش دوستانش را جایگزین همسرش کرده تا کمی از وقت خود را با آنها بگذراند.

تیر استقلال به سنگ خورد/ ستاره محبوب اجورلو راهی برای برگشت به استقلال نیافت / آجرلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد! /بازگشت مهدی قائدی به استقلال منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال است و در تیم ملی نیز بازی می کند . مهدی قایدی اکنون در تیم های الجزایر خلیج فارس بازی میکنند و اخیرا در امارات دچار حواشی بسیاری شده است . مهدی قایدی اصالت بوشهری است.مهدی قایدی چند وقت پیش از همسر خودش جداشده است. اخیرا مهدی قایدی روزهایی را با دوستانش سپری می کند که نبود همسرش را جبران کند.

مهدی قائدی (زاده ۱۴ آذر ۱۳۷۷ – بوشهر)، بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره ۲۵ در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند.

وی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : خبرجو24

مطالب مرتبط