۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

روند نزولی بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد

بورس هفته گذشته را بازدهی منفی پشت سر گذاشت

روند نزولی بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بورس هفته گذشته را بازدهی منفی پشت سر گذاشت. با این حال اخبار مثبت از مذاکرات وین باعث شده تا این هفته هیچ کارشناسی پیش‌بینی بازار منفی را نداشته باشد. اما برای معاملات امروز شنبه ۱۸ دی ماه چه اخباری بر بازار تاثیرگذارند؟

روند نزولی بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه درصد ریخته و حالا بیت‌کوین در کانال ۴۱ هزار دلاری در حال معامله است. (کوین‌گیکو)

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه واشنگتن و مسکو حتی در زمان تنش‌های بزرگ با یکدیگر همکاری داشته اند، اظهار داشت که با روسیه برای بازگشت به برجام همکاری می‌کنیم. همچنین مقامات کره جنوبی می‌گویند سرنوشت پول‌‌های مسدود شده ایران به مذاکرات احیای برجام بستگی دارد.

شاخص قیمت غذای سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) که قیمت عمده کالاهای غذایی مبادله شده در سطح جهانی را دنبال می کند، در سال ۲۰۲۱ به ۱۲۵.۷ واحد رسید که بالاترین سطح از زمان ثبت رکورد ۱۳۱.۹ واحد در سال ۲۰۱۱ بود. این شاخص ماهانه در ماه دسامبر اندکی کاهش پیدا کرد اما در چهار ماه پیش از آن رشد متوالی داشت که منعکس کننده مشکلات برداشت محصولات کشاورزی و تقاضای مصرفی بالا طی سال میلادی گذشته بود. (بتا سهم)

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس: حمایت خوبی از بورس در بودجه ۱۴۰۱ خواهد شد. این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رویکردها و موارد حمایتی خوب رئیس جمهور و وزیر اقتصاد از بورس، در بودجه ۱۴۰۱ آورده شده است. حساسیت حمایت از بازار سرمایه در تمام نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس وجود دارد. از سوی مجلس کمترین تنش در بودجه ۱۴۰۱ برای بازار سرمایه وجود دارد و حمایت خوبی از بورس انجام خواهد شد. (TSE پرس)

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار