۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

روش جنجالی ضد بارداری پزشک شیاد زنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخیرا یک مرد ۳۸ ساله ونزوئلایی به نام خوزه دانیل لوپز، به اتهام کاشت چوب آبنبات پلاستیکی در زیر پوست ده‌ ها نفر و فریب دادن آن ها دستگیر شد. این مرد حداقل ۲۵ زن که به هوای...

روش جنجالی ضد بارداری پزشک شیاد زنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخیرا یک مرد ۳۸ ساله ونزوئلایی به نام خوزه دانیل لوپز، به اتهام کاشت چوب آبنبات پلاستیکی در زیر پوست ده‌ ها نفر و فریب دادن آن ها دستگیر شد. این مرد حداقل ۲۵ زن که به هوای درمان ضد بارداری به او مراجعه کرده بودند را فریب داده است.

لوپز که هیچ مدرک پزشکی نداشت، بعد از جعل مدرک پزشکی اش در مراکز بهداشتی مشغول به کار شد. همانطور که در بخش گوناگون نمناک میخوانید، جالب اینجاست که روش واقعی ایمپلانون یک نوع متد ایمپلنت گذاری ضد بارداری است که کمک می کند تا تخمک گذاری متوقف شود.

این ایمپلنت‌ها به شکل میله‌ های پلاستیکی کوچکی هستند که در زیر بازو قرار می‌گیرند، اما در مورد روش تقلبی لوپز، آن ها چیزی جز چوب‌ های آبنبات چوبی نبودند که واقعا هم هیچ کاری انجام نمی دادند.

یک پزشک واقعی به نام رافائل چیرینوس متوجه اعتراض زنانی که به این روش باردار شده بودند، شد و واقعا هم عجیب بود. مشکوک شدن این پزشک به وضعیت چند خانم بارداری که به او مراجعه کرده بودند، فریبکاری خوزه دانیل لوپز را لو داد.

مدت کوتاهی پس از تحقیق و بررسی، بالاخره لوپز لو رفت و در نهایت در منطقه ال کاستانو، در ایالت آراگوا دستگیر شد. او متهم به فعالیت غیرقانونی پزشکی و جعل اسناد رسمی شده و به چندین سال حبس محکوم شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط