۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم. استقلال خوزستان بعد از اینکه پنالتی این تیم در جدال با شهرداری آستارا از سوی داور رد شد، طی هفته‌های اخیر نیز درگیر حواشی مربوط به داوری بوده است....

روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم. استقلال خوزستان بعد از اینکه پنالتی این تیم در جدال با شهرداری آستارا از سوی داور رد شد، طی هفته‌های اخیر نیز درگیر حواشی مربوط به داوری بوده است.

روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم

در این راستا اکنون این تیم در شرایطی خود را مهیای جدال با شمس آذر قزوین می‌کند که بحث زیادی از سوی تیم رقیب در این خصوص شکل گرفته است.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص شرایط این تیم گفت: خوشبختانه حمایت مناسبی صورت گرفته و عزم همگی در این باشگاه صعود به لیگ برتر و زنده کردن خاطرات شیرین تیم قهرمان لیگ برتر است.

وی ادامه داد: به عنوان تیم بدون باخت مسابقات از این موضوع خوشحال هستیم و هرچند در برخی دیدارهایی که مساوی کردیم کاملا شایسته برتری بودیم و بدشانسی و فرصت سوزی مانع از این اتفاق شد. ما همیشه به جامعه داوری احترام گذاشته‌ایم و شاید تنها تیمی در لیگ آزادگان باشیم که سعی کرده‌ایم وجهه باشگاه را حفظ کنیم و علیرغم اشتباهاتی که علیه ما بوده نیز با صبر و احترام کار را پیش برده‌ایم. ذهنیت ما این است که به عنوان تیمی که سابقه قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، باید وجهه باشگاه علیرغم حضور کنونی در لیگ دسته پایین‌تر را حفظ کنیم و برخلاف دیگر تیم‌ها که با هر سوتی سمت داور هجوم برده و با تنگ کردن فضا به دنبال امتیازگیری از این جهت هستند، از آن خودداری می‌کنیم.

روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم

روشنایی: داوری‌ها علیه ما هم بوده اما سکوت کردیم

سرپرست استقلال خوزستان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به بازی هفته گذشته این تیم و اعلام پنالتی دقایق پایانی گفت: بارها این قضیه برعکس اتفاق افتاده است و علیه تیم ما در ثانیه پایانی پنالتی اعلام شده است. ما حتی در صورتی که پنالتی و یا تصمیم اشتباه هم بوده به دنبال جنجال نبودیم و آن را پای اتفاقات فوتبالی گذاشته‌ایم. شاید از این بابت چه از حیث مالی و چه نتیجه متضرر هم شده باشیم. به هرحال تیم مدیریتی استقلال خوزستان با هزینه‌ای که انجام داده به دنبال صعود است و این اتفاقات سنگ بزرگی در مسیر آنها محسوب می‌شود. با این حال سعی می‌کنیم در زمین فوتبال کار را دنبال کنیم و به حواشی توجهی نداشته باشیم.

روشنایی در پایان صحبت‌هایش گفت: بازیکنان و اعضای فنی یک هفته تلاش می‌کنند و امیدوار به رقم خوردن نتایج در زمین مسابقه هستند. ما همانطور که گفتم به تمامی داوران احترام می‌گذاریم و تنها انتظار ما این است که آنها نیز با تمرکز لازم و عادلانه به دنبال قضاوت بازی باشند. بازی سخت و البته حساسی مقابل شمس آذر به عنوان یکی از تیم‌های خوب و قابل احترام این فصل داریم و تمام انگیزه و تلاش بازیکنان و اعضای تیم در راستای کسب نتیجه از آن خواهد بود و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط