۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

روانشناسی

روانشناسی|سالمندان و سواد

ماه ملی و سواد مالی چیست ؟ و برای سالمندان چه کاربردی دارد؟

پیامد های مثبت و منفی و درس هایی که بی پولی میتواند به ما بیاموزد چیست ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ماه ملی و سواد مالی فکر می‌کنم همه اینها با امروز مرتبط است، زیرا من در مورد این ماه مهم آوریل، ماه ملی سواد مالی فکر می‌کنم. اشتیاق من برای کمک به زنان برای راحت‌تر شدن مسائل مالی ممکن است گاهی اوقات به عنوان یک رئیس‌جمهور شناخته شود.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

خانه دار مالی

من در ماموریتی هستم که به زنان کمک کنم در طول زمان اجتناب ناپذیری که تقریباً همه ما با آن مواجه خواهیم شد، از آن احساس اجتناب کنند. و بهترین راه برای جلوگیری از آن این است که هم اکنون سازماندهی کنید. «خانه دار مالی» خودتان شوید. منظورم این است که آنچه دارید سازماندهی کنید تا تصویر بزرگ خود را بهتر درک کنید. و برای انجام این کار، باید با یک موجودی مالی شروع کنید که به آن پاسخ می‌دهد: «من چه دارم؟»

روانشناسی|سالمندان و سواد مالی

بیستمین سالگرد

و چه زمانی بهتر از آوریل برای شروع این هدف؟ ممکن است در این ماه سایر تلاش‌های سواد درامدی را دیده باشید، شنیده باشید یا خوانده باشید. سال ۲۰۲۴ بیستمین سالگرد قطعنامه سنا است که آوریل را به عنوان ماه ملی سواد مالی به رسمیت می شناسد. این مفهوم با روز سواد درامدی جوانان که قبلا توسط بنیاد ملی آموزش مالی تأسیس شده بود، آغاز شد. خبر خوب این است که بسیاری از سازمان‌ها در حال حاضر برای کمک به آموزش آمریکایی‌ها در هر سنی در مورددرامدشان آماده‌اند.

بنیاد آگاهی مالی

هدف این تلاش سالانه در ماه آوریل این است که یادآوری مهمی برای همه ما باشد که این کشور باید آموزش درامد را به عنوان یکی از راه‌های توسعه، تشویق و حمایت از عاداتدرامد سالم در اولویت قرار دهد. سال‌ها پیش، به‌عنوان سفیر و عضو هیئت‌مدیره درباره بنیاد آگاهی مالی اطلاعاتی کسب کردم و از آن حمایت کردم. ابزارها و منابع آموزشی رایگان و رایگان و قابل دانلود آنها در سراسر جهان پخش شده است.

اسناد خود را پشت سر هم دریافت کنید

بنابراین در دنیای کوچک خودم، هر کاری که می توانم انجام می دهم. من در ماه‌های آوریل و اکتبر یک کارگاه مجازی رایگان به نام «اسناد خود را پشت سر هم دریافت کنید» ارائه می‌دهم که شامل دانلود رایگان ابزار مورد علاقه‌ام (و فکر می‌کنم مفیدتر از همه)، خلاصه ارزش خالص من است. من از شما دعوت می‌کنم که برای یکی از کارگاه‌های من از Zoom استفاده کنید تا از موجودی مالی خود شروع کنید.

آیا من چیزی را از دست داده ام؟

بسیاری از ما «خانه دار» نداریم که به ما کمک کند کارها را به خوبی پیش ببریم. اما شما می توانید تنها با برداشتن چند قدم، نقش “خانه دار مالی” خود را بر عهده بگیرید. از آنجایی که ۹۰٪ از همه زنان در نهایت تنها مسئول اموردرامد خانه خود خواهند بود، باید برنامه ریزی کنید که همه آن را در دامان خود داشته باشید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

با یک موجودی درامد شروع کنید، سپس سوابق خود را به گونه‌ای سازماندهی کنید که شلوغ و قابل یافتن باشد، و سپس نگاهی دقیق‌تر به موجودی خود بیندازید تا مشخص کنید آیا چیزی برای بهبود جدید نیاز به «تعطیل» یا به‌روزرسانی دارد یا خیر. کارگاه من این چک را به شما می دهد تا در صورت تعجب، “آیا چیزی از دست داده ام؟”

عبور از باتوم

در نهایت، به یاد داشته باشید که روزی باتوم را به شخص دیگری (که امیدواریم در اسناد برنامه ریزی املاک خود مشخص کرده اید) بسپارید تا مشعل «خانه دار مالی» بودن شما را حمل کند. این کار را برای آنها آسان تر کنید و همین الان اقدام کنید تا خانه درامد خود را مرتب کنید و با آنها در مورد نقششان ارتباط برقرار کنید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط