۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱

رهایی از شکننده بودن موها

جالب است بدانید در طول روز ممکن است کارهایی انجام دهید که ناخواسته به موهای خود آسیب وارد کنید و همین کارها باعث آسیب جدی در بلندمدت به موهای شما شود.

رهایی از شکننده بودن موها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شکستگی مو، یکی از مشکلاتی است که خانم‌ها اغلب آن را تجربه کرده‌اند، مخصوصا کسانی که دوست دارند مو‌های بلندی داشته باشند.

راه های درمان شکنندگی موها

ماسک مو روغن بادام و زیتون

این روغن تاثیر عجیبی در درمان مو‌های سوخته و آسیب‌دیده شدید دارد. این دو روغن را مخلوط کرده و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی سر بگذارید و با کلاه یا پلاستیک بپوشانید. سپس آن را با شامپو و آب ولرم بشوئید. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید می‌توانید مطلب نابودی پف صورت با راه‌های خانگی را بخوانید.

سرکه، عسل و آب برای درمان شکنندگی موها

۱ قاشق کوچک عسل را با ۲۵۰ سی‌سی آب گرم ترکیب کنید تا به‌خوبی حل شود. سپس سرکه طبیعی را به اندازه ۱ قاشق غذاخوری به آن اضافه کنید و به‌خوبی ترکیب کنید و تکان دهید تا عسل به‌خوبی حل شود. مو‌ها را با این ترکیب به‌خوبی آغشته کنید و شانه بزنید. بعد از نیم ساعت با آب ولرم بشوئید.

ماساژ روغن گرم

شما می‌توانید برای درمان شکنندگی موها یک ماساژ روغن گرم را امتحان کنید. می‌توانید این کار را با روغن نارگیل، روغن بادام، روغن زیتون یا هر روغن دیگری انجام دهید. مو‌های خود را به‌طور کامل با کمی روغن ماساژ دهید و آن‌ها را با حوله بپوشانید. سپس بخوابید و فردا صبح موهای خود را بشوئید. همچنین می‌توانید مقداری ویتامین E برای حداکثر کردن مزایا اضافه کنید.

آلوئه‌ورا و روغن بادام برای درمان شکنندگی موها

بخش‌های مساوی از این دو را به‌طور کامل مخلوط کرده و روی مو‌های خود بمالید. اجازه دهید تا بماند و سپس مو‌ها را بشویید. همچنین می‌توانید ژل را مستقیما روی مو‌های خود بمالید.

شی باتر

یک قاشق چای‌خوری از شی باتر را بردارید و آن را بین کف دست‌های خود بریزید و دست‌ها را تا زمانی که آب شود بمالید. آن را با استفاده از انگشتان خود روی مو‌ها بمالید. شما می‌توانید هر زمان که موها بیش‌ازحد خشک و کثیف است، از این درمان استفاده کنید.

سرکه سیب برای درمان شکنندگی موها

کافی است ۱ قاشق چای‌خوری از سرکه سیب را با ۱ قاشق روغن زیتون ترکیب کرده و ۳ عدد سفیده تخم‌مرغ به آن اضافه کنید و ترکیب حاصل را به مدت ۳۰ دقیقه روی مو‌ها بگذارید. مو‌ها را با کلاه یا پلاستیک بپوشانید و بعد بشوئید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط