۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

رضاییان: همه از این نمایش لذت بردند

رامین رضاییان پس از حضور ثابت در مسابقه تدارکاتی ایران مقابل روسیه عنوان کرد: بازی خیلی قشنگی بود. یک مسابقه خیلی خوب و تهاجمی از سوی ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش با کادر فنی جدید بود. او ادامه داد: فکر می‌کنم تمام تماشاگران حاضر در ...

یاغی پرسپولیس، با این مبلغ قراردادش، نقل و انتقالات پرسپولیس را بدجوری ترکاند! / قرار داد 6 میلیاردی با این ستاره / رضا درویش میگه مبلغ بیش از 6 تومنه!

رامین رضاییان پس از حضور ثابت در مسابقه تدارکاتی ایران مقابل روسیه عنوان کرد: بازی خیلی قشنگی بود. یک مسابقه خیلی خوب و تهاجمی از سوی ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش با کادر فنی جدید بود.

او ادامه داد: فکر می‌کنم تمام تماشاگران حاضر در استادیوم از این مسابقه لذت بردند. دست تک تک آنها که در این شرایط بد اقتصادی از ما حمایت کردند می‌بوسم. ما می‌دویم و تلاش می‌کنیم تا ذره‌ای و لحظه‌ای موجب شادی دل مردم شویم.

مدافع تیم ملی ایران درباره موقعیت‌های از دست رفته برابر روسیه گفت: به نظرم باید می‌بردیم ولی فوتبال همین است. همین که هواداران به استادیوم می‌آیند، ایستاده بازی را تماشا می‌کنند و منتظر گل و بازی تهاجمی می‌بینند، لذت دارد.

رضاییان یادآور شد: خودم همیشه دوست دارم بازی‌ها تهاجمی باشد چون اگر هم ببازیم، تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند بُرد. مردم ایران فوتبال هجومی دوست دارند و امیدوارم دل هوادارانی که کنارمان بودند، شاد شده باشد.

او در خصوص عملکرد تیم ملی روسیه مقابل ایران اظهار کرد: خیلی تیم خوبی بودند ولی ما نمایش بهتری ارائه کردیم.

 

مطالب مرتبط