۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

رضایتمندی معلمان و حل دغدغه معیشتی فرهنگیان، مطالبه جدی رهبرانقلاب در سال های اخیر / ملاک دریافتی معلمان در رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، امام جمعه ملکان با تاکید بر تسریع در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: اجرای این طرح مطالبه به حق این قشر است و مسئولان برای عملیاتی شدن آن باید هرچه سریع‌تر اقدام کنند. ر...

رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، امام جمعه ملکان با تاکید بر تسریع در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: اجرای این طرح مطالبه به حق این قشر است و مسئولان برای عملیاتی شدن آن باید هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

رضایتمندی معلمان و حل دغدغه معیشتی فرهنگیان، مطالبه جدی رهبرانقلاب در سال های اخیر

امام جمعه ملکان با اشاره به این که طرح رتبه‌بندی معلمان به دنبال رضایتمندی معلمان و حل دغدغه معیشتی آنان است، عنوان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته بر رسیدگی به وضعیت معیشت و منزلت این قشر توسط دولت در حد توان تاکید داشتند، انتظار می‌رود این بحث هرچه سریع‌تر جمع‌بندی شود.

حجت‌الاسلام حافظ زمانی با اشاره به این که اجرای رتبه‌بندی حق معلمان است، تاکید کرد:

اجرای صحیح رتبه‌بندی معلمان از جمله دریافتی این قشر به میزان ۸۰ درصد دریافتی اعضای هیات علمی آموزش عالی باید مدنظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حافظ زمانی روز دوشنبه در جمع معلمان و دانش‌آموزان مدرسه سیدالشهدای این شهرستان اظهار داشت: این طرح اگر به معنای واقعی آن و همتراز با دریافت‌های آموزش عالی عملیاتی شود، تاثیرش را به خوبی در رفاه معلم و همچنین افزایش انگیزه معلمان در تعلیم و تربیت نشان می‌دهد.

به گفته وی با اجرایی شدن این طرح، تفاوت پرداخت حقوق معلم با استادان مراکز آموزش عالی و حتی سایر کارمندان به صورت چشمگیر کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: شتاب بخشیدن به عملیاتی شدن آن، تاثیر بسزایی در بهبود منزلت اجتماعی این قشر در جامعه و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت برای نسل جدید خواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط