۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

رصد منع تردد در جاده‌های کشور به مدت دو هفته توسط پلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اظهار کرد: همان طور که دیروز بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد، وضعیت تقریبا ۳۵۹ شهر کشور در حالت قرمز و ۵۹ شهر نارنجی اس...

رصد منع تردد در جاده‌های کشور به مدت دو هفته توسط پلیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اظهار کرد: همان طور که دیروز بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد، وضعیت تقریبا ۳۵۹ شهر کشور در حالت قرمز و ۵۹ شهر نارنجی است.

وی افزود: ابلاغ شد که منع تردد‌ها به طور جدی از ساعت ۱۲ امروز به مدت تقریبا دو هفته تا ۵ شهریور ادامه دار باشد؛ لذا همه همکاران ما در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی، به خصوص تردد بین استانی مستقر هستند و اعمال قانون می‌کنند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: آن چه که نسبت به کنترل‌های دوره قبل متفاوت است این است که در دوره‌های پیشین به ما ابلاغ شده بود محدودیت اعمال شود؛ اما در این دوره منع تردد ابلاغ شده است. قبل از این ما با تذکر و اعمال قانون اجازه می‌دادیم کسانی که کار ضروری داشتند عبور کنند، اما در این دوره اجازه هیچ ترددی را نخواهیم داد.

رئیس پلیس راهور کشور عنوان کرد: منع تردد به طور جدی رصد می شود. از هموطنان خواهشمندیم قوانین را رعایت کنند. هر چند، بخش زیادی از هموطنان با توجه به شیوع بیماری کرونا موارد را رعایت می‌کنند. اما بخشی از مردم که بر مسافرت پافشاری می‌کنند، حتما با موانع پلیس برخورد خواهند کرد و تاکید بر این است که از سفر خودداری کنند.

وی در ادامه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مستثنی هستند و به جز این خودروها، همه مجوز‌هایی که از سوی فرمانداری‌ها صادر شده است باطل هستند و هیچ مرجعی مجوز صدور برای تردد‌ ندارد. این ابلاغ وزارت کشور است.

هادیانفر در پایان اظهار کرد: اتوبوس‌ها و شرکت‌های مسافربری، به اندازه یک سوم ظرفیتشان می‌توانند از ناوگان خود استفاده کنند. ولی در داخل اتوبوس، حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت اجازه تردد دارند که به وزارت راه هم اعلام شده است. همکاران ما در تمام پاسگاه‌های سراسر کشور این کنترل‌ها را اعمال خواهند کرد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط