۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

رسمی| زمان پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان بازنشسته و شاغل تا پایان آبان ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی فرهادی درباره  واریز معوقات رتبه بندی معلمان شاغل و بازنشسته و همچنین حق التدریس اطلاع رسانی کرد. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبا...

معوقات رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی فرهادی درباره  واریز معوقات رتبه بندی معلمان شاغل و بازنشسته و همچنین حق التدریس اطلاع رسانی کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

موضوع پرداخت مطالبات معلمان و مطالبات مربوط به رتبه بندی فرهنگیان از موضوعات مورد توجه معلمان بوده است.

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش عصر دیروز در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی از پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان خبر داد.

وی با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در رتبه‌بندی تقریباً هر آنچه از معلمان شاغل شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام‌شان هم اعمال کردیم.

وی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

سالار

۲۰ آبان ۱۴۰۲


آهای آقایانی که بر مسند مدیریت تکیه زده آید آیا از خدا نمی ترسید این معلم وکلا فرهنگیانی که با فقر دست و پنجه نرم میکنند .حقشان را اینطور باید داد کجای این مملکت آباد است .آقایان پولی که شما الان میخواهید بدهید یک سوم ارزش واقعی بیش نیست چون تورم سبب شده که این پول دیگر ارزش خود را نداشتتته باشد .حاشا به وجدان نام حاشا به عدالتی که مدعی آن هستید آیا این ظلم محض نیست شما بگویید آیا استعمار غیر از این عملکرد شماست .آف بر شما واین نوع مدیریتتان

سالار

۲۰ آبان ۱۴۰۲


آقای مدیر شما دیگه مثل دیگران نباشید درد معلمان را فریاد زنید

نظرات بسته شده است