۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷

رسمی| تاثیر جدید احکام رتبه بندی معلمان بر روی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش + میزان تاثیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تاثیر حکم جدید رتبه بندی معلمان در بازنشستگی فرهنگیان آموزش و پرورش اعلام شد. چنانچه یک فرهنگی اکنون بازنشسته شود و در ماه های آینده حکم جدیدی در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی صادر شود، آیا ای...

رتبه بندی معلمان چه شد? / آخرین خبر از لایحه رتبه بندی معلمان / صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ / اخرین خبر رتبه بندی فرهنگیان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تاثیر حکم جدید رتبه بندی معلمان در بازنشستگی فرهنگیان آموزش و پرورش اعلام شد.

چنانچه یک فرهنگی اکنون بازنشسته شود و در ماه های آینده حکم جدیدی در خصوص رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی صادر شود، آیا این حکم موثر است؟

برخی از فرهنگیان  در شهریور ماه امسال بازنشسته شده اند اما هنوز به اعتراض رتبه بندی آنان رسیدگی نشده است، این افراد  چنان چه ارتقا رتبه پیدا کنند می توانند حکم مربوط را به امور بازنشستگی ارائه دهند.

بر اساس آخرین اخبار از جزییات افزایش حقوق با رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته با عنایت به محاسبه حقوق بازنشستگی از میانگین حقوق دو سال آخر کارمند تاثیر تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در حقوق و پاداش بازنشستگی به شرح زیر است:

با توجه به شمولیت لایحه رتبه بندی از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱بازنشستگان قبل از این تاریخ هیچ مبلغی بابت رتبه بندی دریافت نخواهند کرد.

بازنشستگان آخر اسفند ۱۴۰۱ سه چهارم از مبلغ رتبه بندی که در حکمشان ثبت شده را در دوران بازنشستگی دریافت خواهند کرد.

بازنشستگان آخر شهریور ۱۴۰۲ کل مبلغ رتبه بندی که در حکمشان ثبت شده را در دوران بازنشستگی دریافت کردند.

بازنشستگان روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و بعد از آن، برای محاسبه مبلغ پاداش بازنشستگی خود باید مبلغی را که در حکمشان بابت رتبه بندی ثبت همراه سایر بند‌ها در عدد سنوات خدمتی خود (حداکثر ۳۰) ضرب کنند./ اخبار بازنشستگان

این حکم قابل ارائه به امور بازنشستگی هست و درصدی در کل حقوق بازنشستگی موثر است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

بهراد

۱۸ مهر ۱۴۰۲


درود. الان13 ماه است که از بازنشستگی افرادی که در تاریخ 1401/7/1 بازنشسته شده اند میگذرد و هنوز خبری از پاداش بازنشستگی، تاثیر حکم رتبه بندی در بازنشستگی نیست. یعنی این مدت13 ماه مدت کمی هست که موفق به پرداخت نشده دولت؟!!!!

عاصیان

۱۹ مهر ۱۴۰۲


واقعا چند ماه گذشته و هنوز رسیدگی به پرونده اعتراض رتبه بندی تمام نشده 😢متاسفانه در اخبار به دروغ گفته می شود تمامی اعتراضات رسیدگی شده و احکام صادر شده

رستمکلایی

۲۳ مهر ۱۴۰۲


مناسفانه علیرغم وعده های وزیر ومعاونین هیچ بررسی در اعتراضات رتبه بندی انجام نشده بنده با ۳۳ سال سابقه وکارشناسی ارشد بارتبه ۲ اول مهر۱۴۰۲ بازنشسته شدم واقعا برا این ارگان متاسفم.

نظرات بسته شده است