۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

رستمی: امیدوارم به استقلال گل بزنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رستمی: امیدوارم به استقلال گل بزنم. عارف رستمی، وینگر مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص بازی پیش‌روی‌شان با استقلال و همچنین وضعیت تیمش صحبت کرد که آن را می‌خوانید: *راجع به بازی قبلی با پی...

رستمی: امیدوارم به استقلال گل بزنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رستمی: امیدوارم به استقلال گل بزنم. عارف رستمی، وینگر مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص بازی پیش‌روی‌شان با استقلال و همچنین وضعیت تیمش صحبت کرد که آن را می‌خوانید:

*راجع به بازی قبلی با پیکان صحبت کنید که با شکست شما همراه شد؟
بازی پایاپای بود و کیفیت خوبی نداشت. اتفاقی گل خوردیم و آن توپ پنالتی نبود. اتفاق‌ها نتیجه بازی را رقم زدند و متاسفانه ما بازی را واگذار کردیم و فاصله با پیکان زیاد شد.

*فکر می‌کنید شرایط تیم در ادامه بهتر می‌شود؟
هرچند که دیر است اما با اضافه شدن بازیکن‌های جدید شرایط بهتر می‌شود. من در بازی‌های قبلی چهار گل زدم چرا که کادر فنی تیم مقابل را به خوبی آنالیز کرده بودند و نقاطی که گفته بودند می‌توانیم به گل برسیم را بررسی کرده بودند و امیدوارم این گلزنی‌ها تکرار شود.

*بازی حساسی با تیم استقلال در پیش دارید.

استقلال بالای جدول است و تیم ما نیاز دارد به وضعیت بهتری برسد. بازی سختی است اما می‌توانیم به خوبی از شرایط میزبانی استفاده کنیم. کادر فنی نیز به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده‌اند. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و امیدوارم که موقعیت گل‌زنی پیش بیاید تا به این تیم گل بزنم.

*در مورد فعالیت‌ تیم‌تان در نقل و انتقالات صحبت کنید.
یک بازیکن استرالیایی برای دفاع اخر و معین عباسیان، جعفری و زحمتکش را گرفتیم. کادرفنی نقاطی که تیم ضعف داشت را تقویت کرده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط