۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

رتبه هفتم ایران در مصرف بنزین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، رضا نواز  سخنگوی صنف جایگاه داران کشور می‌گوید در ایام پایانی سال، رشد مصرف بنزین که در صد سال اخیر بی‌سابقه بود، موجب شد ایران در بین کشورهای جهان به رتبه هفتم از لحاظ مصرف روزانه بنزین برسد. بخش هایی ...

رتبه هفتم ایران در مصرف بنزین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، رضا نواز  سخنگوی صنف جایگاه داران کشور می‌گوید در ایام پایانی سال، رشد مصرف بنزین که در صد سال اخیر بی‌سابقه بود، موجب شد ایران در بین کشورهای جهان به رتبه هفتم از لحاظ مصرف روزانه بنزین برسد.

بخش هایی از گفت و گوی نواز را در ادامه می خوانید:

  • افزایش سفرهای نوروزی و پرمصرف بودن خودروها در ایران دو عامل اصلی این رکورد محسوب می‌شود، علی رغم رشد بی سابقه مصرف بنزین، با تلاش همه فعالان توزیع سوخت، تا امروز توزیع بنزین پایدار بوده و برخی مشکلات هم در نهایت سرعت و تلاش مدیران کشوری و استانی و صبوری مالکان و پرسنل جایگاه ها حل شده است.
  • هفته قبل پیش بینی بالاترین میزان مصرف را داشتیم که محقق شد و امیدواریم مردم تا حد توان در مصرف بنزین مدیریت داشته باشند و بتوانیم بدون مشکل، هفته جاری  را هم پشت سر بگذاریم.
  • بیش از ۴۰ هزار نفر مالک و پرسنل جایگاه‌های سوخت در لحظه تحویل سال مشغول فعالیت بوده اند که این مورد جای تشکر و قدردانی دارد.
  • با توجه به فعالیت شبانه روزی واحد پاسخگویی صنف جایگاههای سوخت در ایام نوروز، مردم و مالکان جایگاههای سوخت می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تشویق های خود را به شماره  ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ داخلی مربوطه اطلاع دهند و مطمئن باشند که رسیدگی میشود

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار