۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

رتبه بندی معلمان | وزیر آموزش و پرورش زمان قطعی اجرای رتبه بندی را اعلام کرد / افزایش ۱۵۰۰ میلیاردی اعتبار آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی / رتبه بندی معلمان ساعتی استارت خورد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رتبه بندی معلمان | وزیر آموزش و پرورش زمان قطعی اجرای رتبه بندی را اعلام کرد / افزایش ۱۵۰۰ میلیاردی اعتبار آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی / رتبه بندی معلمان ساعتی استا...

مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رتبه بندی معلمان | وزیر آموزش و پرورش زمان قطعی اجرای رتبه بندی را اعلام کرد / افزایش ۱۵۰۰ میلیاردی اعتبار آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی / رتبه بندی معلمان ساعتی استارت خورد + جزئیات.  وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش جهت سفرهای استانی ریاست جمهوری اختصاص یافته است از اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان در چند ماه آتی خبر داد.

زمان اجرای رتبه بندی از زبان وزیر

 یوسف نوری شامگاه سه شنبه در جمع فرهنگیان اصفهانی که در محل خانه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به آغاز رتبه بندی فرهنگیان اظهار داشت: ما درصدد هستیم که طرح رتبه بندی فرهنگیان را تا چند ماه آینده اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک سری از طرح های آموزش و پرورش در دوران های گذشته متوقف شد، افزود: بازگشت به برخی از طرح های مفید گذشته سخت است و عده ای می خواستند آموزش و پرورش را از حکمرانی خود خارج کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دو مدرسه استثنایی را در اصفهان افتتاح کردیم، تصریح کرد: عملیات احداث شش مدرسه استثنایی دیگر نیز کلید خورده و این در حالی است که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای سفرهای استانی رئیس جمهور در حوزه آموزش و پرورش تصویب شده است.

رتبه بندی معلمان |  وزیر آموزش و پرورش زمان قطعی اجرای رتبه بندی را اعلام کرد / افزایش 1500 میلیاردی اعتبار آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی / رتبه بندی معلمان ساعتی استارت خورد + جزئیات

رتبه بندی معلمان | وزیر آموزش و پرورش زمان قطعی اجرای رتبه بندی را اعلام کرد / افزایش ۱۵۰۰ میلیاردی اعتبار آموزش و پرورش برای اجرای رتبه بندی / رتبه بندی معلمان ساعتی استارت خورد + جزئیات

وی با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش ۹ درصد بودجه دولت است، ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای مناطق محروم کشور از جمله سیستان و بلوچستان تخصیص یافته است.

نوری اضافه کرد: درصدد هستیم که حق التدریس ماهیانه پرداخت شود و نیز همسان سازی حقوق و رتبه بندی در آن دیده شده است که به تدریج انجام می شود.

وی باتاکید به همگرایی درونی بین دستگاه آموزش و پرورش اضافه کرد: در راستای ترویج سند تحول بنیادی با سایر ارگان ها و سازمان ها تفاهم نامه هایی امضاء شده است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان صحبت های خود درخواست کرد که نذر خدمت بین نیروهای آموزش و پرورش اصفهان اجرایی شود.

گفتنی است؛ در این نشست؛مطالبات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اصفهان و رفع تبعیض برای فرهنگیان دانشجو، افزایش ورودی و وضع اسفناک صنفی و خدماتی ،کلاس درس، خوابگاه و امکانات آموزشی، ضعف جذب تخصصی اساتید و هیات عملی فرهنگیان توسط نماینده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مطرح شد.

همچنین  در این نشست وضعیت بازنشستگان معلم و خدمات بیمه ای نامناسب،در دستور کار قرار گرفتن مسائل رفاهی بازنشستگان و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان استان به شرط  تامین بودجه از دیگر مطالباتی بود که مدیر کل نمایندگان معلمان مطرح کرد.

وزیر آموزش و پرورش در یک سفر یک روزه برای افتتاح مرکز استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش آموزان ، حضور در مجمع خیران مدرسه ساز، افتتاح مرکز آموزشی اوتیسم و دیدار با فرهنگیان و نمایندگان دانش آموزان به اصفهان سفر کرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

8 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ناشناس

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱


سلام میخوام ندین .ی‌ مشت بیسواد .کشور را پس از دهها بردین به عهد بوق

KURD-PAHLVAN

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱


قطعن اعتراضات را ادامه خواهیم داد.وعده های پوشالی.انگ جاسوس،اغتشاشگر،نفوذی وغیره،، به ما نمی چسبد.

سعید

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


وعده سر خرمن. وزیر آ.پ در تمام این چهل سال فقط یک فرمانبردار حلقه بگوش و بی اراده و بی مخ بوده، هست، و خواهد بود، چرا که آگاهی تیر خلاص بر پیکر میدان داری جهالت است.

عباس

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


باز هم وعده‌ی دروغ و این بار وزیر نوری او بارها وعده‌ی دروغ در این چند ماه داده است بعد تعطیلات نوروز بعد وعده‌ی هفته معلم آنهم گذشت گفت و گفتند خرداد و حالا می‌گوید چند ماه بعد ..... خاک بر سرتان یا شما الزایمری هستید یا پست‌ها پستتان کرده و حماقت را با دروغ بهم می‌آمیزد حداقل از جایگاه و شأن همکاران فرهنگی خویش خجالت بکشید چون خدا را که فراموش کرده‌اید.....

پریا

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


هر ماه ، ماه آینده..مسخرس

ه

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


دروغگو چرا رو اعصاب معلمان هستید شما اجرا نمی کنید و دروغ هم نگویید

امیر

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


اقای وزیر افسوس به این همه انسان از معلم تا دانش اموز که دادند دست شما شما که در درس جسارت شهامت شجاعت تجدید شدید پس چطور ممکنه تو پیش قراول این جمعیت بزرگ و سرنوشت ساز باشی

بهروز

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱


میگم شما که در حل مشکل رتبه بندی عاجز هستی پس در تصمیم گیری های بزرگ مملکت چه خاکی بر سر ملت میریزید

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار