۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳

رتبه بندی معلمان در واپسین ساعات کاری ۳ مرداد| صحبت های جدید منادی درباره اجرای رتبه بندی معلمان / ۴ ایراد آیین نامه رتبه بندی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: کمیسیون از آئین نامه دولت ۱۵ ایراد گرفت و سپس آن را به کمیسیون تطبیق مقررات و آئین نامه‌های دولت با مصوب...

آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: کمیسیون از آئین نامه دولت ۱۵ ایراد گرفت و سپس آن را به کمیسیون تطبیق مقررات و آئین نامه‌های دولت با مصوبات مجلس ارسال کرد. این کمیسیون چهار مورد از ایرادات کمیسیون را وارد دانسته است.  علیرضا منادی سفیدان (رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی) در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان گفت: رتبه‌بندی معلمان یک موضوع بسیار مهم و تخصصی است. بر اساس این لایحه قرار است جایگاه حدود یک میلیون معلم را مشخص و تعیین کنیم و در نتیجه یک کار تخصصی و سخت محسوب می‌شود.

ایلنا نوشت: وی با اشاره به مراحل قانونی که لایحه رتبه‌بندی معلمان طی کرده و به تائید شورای نگهبان هم رسیده است، اظهار کرد: در ادامه آئین نامه آن در وزارت آموزش و پرورش نوشته شد و سپس در هیئت دولت ایراداتی به آن گرفته شد که وارد نبود. مجلس در این زمینه پیگیری کرد و بالاخره آئین نامه آن توسط دولت به بیرون داده شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وجود ایراداتی در آئین نامه دولت گفت و بیان کرد: کمیسیون از آئین نامه دولت ۱۵ ایراد گرفت و سپس آن را به کمیسیون تطبیق مقررات و آئین نامه‌های دولت با مصوبات مجلس ارسال کرد. این کمیسیون چهار مورد از ایرادات کمیسیون را وارد دانسته است.

وی در عین حال از اجرایی شدن رتبه‌بندی بر اساس آئین نامه دولت خبر داد و افزود: در نهایت این لایحه در مسیر اجرا قرار دارد اما به دلیل حجم کار، کمی طولانی شده است و در واقع فقط ۱۰ الی ۱۲ روز دولت در ارسال آئین نامه و ابلاغ آن تاخیر کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار