۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر ۱۴۰۱ اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر ۱۴۰۱ اجرایی می شود؟ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آم...

مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر ۱۴۰۱ اجرایی می شود؟ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است.

احمد مرادی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: کمر مردم از میزان افزایش قیمت‌ها خرد شده و مردم دیگر توانی برای تأمین کالاهای اساسی ندارند.

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان / رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش قیمت خودروهای بی‌کیفیت روح و روان مردم را به هم زده و مافیای خودرو به صورت بی‌مهابا و علنی جولان می‌دهند؛ سوال اینجاست چه دستی در کار است که نمی‌تواند با این مافیا برخورد کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: جناب آقای رئیسی ضعف تیم اقتصادی شما کاملاً مشهود است؛ به جنابعالی تذکر خیرخواهانه می‌دهیم در انتصاب و انتخاب تیم اقتصادی تجدیدنظر نمایید در غیر این صورت مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

مرادی تأکید کرد: اشتغال، مسکن، خودروی باکیفیت و یک زندگی توأم با آرامش حق مردم است؛ راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اجرای صحیح و سریع رتبه‌بندی معلمان خواسته فرهنگیان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی برای حوزه انتخابیه خود نیز گفت: موضوع ته لنجی و کالاهای ملوانی باید جدی گرفته شود و همچنین انتظار داریم خسارات وارده به کشاورزان جبران شود و ساماندهی مناطق زلزله زده نیز در دستور کار قرار گیرد.

رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر 1401 اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورش

رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر ۱۴۰۱ اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش مجلس: معلمان بازنشسته رتبه‌بندی می‌شوند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مرحله اجرای رتبه‌بندی‌معلمان رسیده و شامل معلمان بازنشسته می‌شود گفت: باید وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر این آیین‌نامه را ابلاغ کند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان یک مدت زمان طولانی ۱۰ ساله داشت اظهار داشت: متاسفانه دولت قبلی لایحه را به مجلس نمی‌برد، اما در پایان سال ۹۹ با اصرار مجلس یازدهم، لایحه رتبه‌بندی با یک بودجه ناچیز به مجلس فرستاده شد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرار بود رتبه‌بندی معلمان، جایگاه معلم و کیفیت آموزش را بالا ببرد، تصریح کرد: اگر چه این لایحه مورد رضایت ما نبود اما قبل از به پایان رسیدن دولت قبلی، کلیات این لایحه را تصویب کردیم تا با تغییر دولت، به طور مجدد به دولت جدید بر نگردد تا چند سالی عقب بیفتد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون مجلس کار قانونی رتبه‌بندی انجام گرفت، اظهار داشت: بازنشستگان مهر ماه سال ۱۴۰۰ هم شامل رتبه بندی می‌شوند.

فلاحی با اشاره به اینکه در دولت قبل برای این لایحه تنها پنج هزار میلیارد بودجه در نظر گرفته شده بود، گفت: اکنون مجموع بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۳۷ هزار میلیارد است که دو سال را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه لایحه رتبه بندی معلمان در پنج رتبه تصویب شده و به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است، افزود: وزارتخانه باید هرچه سریع‌تر آیین نامه را تدوین کند به طوری که پنج پایه هم اعمال شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر معلمان در رتبه دو و سه هستند، اظهار داشت: تعداد کمی از معلمان در رتبه اول هستند و مقدار کمتری از آن‌ها در رتبه چهار و پنج هستند.

فلاحی گفت: بر اساس پایه حقوقی امسال حداقل حقوق با پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به علاوه رتبه بندی پایه اول، بیش از هشت  میلیون تومان می‌شود.

رتبه بندی معلمان | از تلخ رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر 1401 اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورشرتبه بندی به کام معلمان تا حل مشکل مسکن با جهش ملی مسکن(22 اردیبهشت)

رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر ۱۴۰۱ اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورش

عملکرد دولت در موضوع رتبه بندی

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد ، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه دیار ۱۵ خرداد ، دیار سرلشکر ستاری ، دیار همکار فرهنگی متوفی جعفر کاظمی که در مسائل امور تربیتی زحمات زیادی کشیدند قرار داریم، جا دارد از زحمات همه همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر کنم که در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه ای که در آموزش و پرورش داریم معلم است ، باید از مقام معلم و همچنین سرمایه هایی که در آموزش و پرورش داریم تجلیل کنیم، یکی از مصادیقی که می‌شود از مقام معلم تکریم انجام گیرد کلامی است، دومین نوع تکریم شنیدن مشکلات همکاران فرهنگی و حضور در مدارس است که در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: از همکاران فرهنگی می‌خواهم در بیان جملات و کلمات اهتمام لازم و کافی را داشته باشند ، نباید منزلت و عزت همکاران فرهنگی با بیان بعضی جملات از بین برود ، به نحوی رفتار کنید که اقدامات ارزشی در راستای تکریم همکاران به ضد ارزش تبدیل نشود.

بهرامی بیان کرد: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است ، مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر 1401 اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورش

رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟ / رتبه بندی فرهنگیان از مهر ۱۴۰۱ اجرایی می شود؟ /اخبار مالی آموزش و پرورش

وی در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی فرهنگیان گفت: طرح رتبه بندی معلمان توسط دولت به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شده و از امروز در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است و در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ساز و کارهای رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش انجام شده و بعد از تایید دولت و بررسی در کمیسیون های تخصصی ، از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

بهرامی در پایان ضمن بیان اینکه همکاران در روزهای پایانی سال تحصیلی کار بسیار دشواری دارند، خاطرنشان کرد: معلمان عزیز ما در تلاش هستند تا دانش آموزان را در مسائل علمی تقویت کنند تا در امتحانات پایانی از نظر علمی با مشکل مواجه نشوند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط