به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ارتباط رتبه بندی معلمان و سندتحول بنیادین چیست؟
خلیل جواد با اشاره به اینکه موضوع رتبه بندی معلمان از دل سند تحول بنیادین خارج شده است گفت: خیلی خرسندیم از این اتفاق امایکی از خردهگیریهایی که معلمان به این قانون دارند این است که چرا این موضوع طولانی شده است، تأخیرهایی که رخ داده است نوعی دلزدگی ایجاد میکند.
وی ادامه داد: ما میگوییم علیرغم اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد آیا این صنف معلمان حقشان این هست یا نه؟ اگر هست باید ادا بشود به هر حال مطالبه گریها در همه اصناف وجود دارد، در مورد معلمان متأسفانه برخوردها یک مقدار متفاوتتر است و دلخوری معلمان هم همین است، گاهی اوقات باید به تصویب بعضی از مسائل این چنینی و اجرای آن سرعت بخشید چرا که زمانی که این قشر دلگرم بشوند میتوانیم نتایج آن را به شکل ملموس ببینیم.
انتهای پیام/*
عباس
۰۷ فروردین ۱۴۰۱
شما حضرات با بازگشایی مدارس ظلم بزرگی را به همکاران فرهنگی و دانشآموزان و اولیای ایشان در پیش گرفتهاید که بعدها قابل ترمیم و جبران نخواهد بود...
نظرات بسته شده است