۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

رتبه بندی فرهنگیان | جدول امتیازات آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان شاغل در مراکز آموزشی + نحوه کسب امتیاز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدول امتیازات آیین نامه رتبه بندی برای کارکنان آموزشی شاغل در مشاغل اداری براساس نسخه غیر رسمی و غیر مستند توضیحات: ۱. کسب امتیاز شاخص «دانش پرورشی- تربیتی»، منوط به تکمیل فرم شماره ۱ می‌باشد. ۲. ...

رتبه بندی فرهنگیان | جدول امتیازات آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان شاغل در مراکز آموزشی + نحوه کسب امتیاز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جدول امتیازات آیین نامه رتبه بندی برای کارکنان آموزشی شاغل در مشاغل اداری براساس نسخه غیر رسمی و غیر مستند

توضیحات:

۱. کسب امتیاز شاخص «دانش پرورشی- تربیتی»، منوط به تکمیل فرم شماره ۱ می‌باشد.

۲. در خصوص شاخص «دانش تخصصی»، انطباق مدرک تحصیلی براساس طرح طبقه‌بندی مشاغل بررسی می‌شود.

۳. عناوین مندرج در شاخص «دانش پژوهشی»، شامل تألیفات، تدوین یا ترجمه کتاب(چاپ شده،) نگارش و چاپ مقاله در نشریات علمی معتبر و مرتبط، تألیف و ترجمه کتب آموزشی و تربیتی و انجام فعالیتهای پژوهشی مانند اقدام‌پژوهی، درس‌پژوهی، روایت‌پژوهی، تجربه‌نگاری است.

تبصره ۱: تشخیص نوع کتاب (تألیف یا گردآوری) و تأیید ارتباط موضوع آن با زمینه فعالیت فرد متقاضی، توسط گروههای آموزشی انجام می‌شود.

تبصره ۲: در موارد چاپ دوم و بعد از آن، درصورت ارائه مستندات بازنگری یا ویرایش که در شناسنامه یا مقدمه کتاب قید شده باشد، با تأیید گروه‌های آموزشی تخصصی ذیربط، %۳۰امتیاز اولیه محاسبه و درغیراینصورت، امتیازی به آن تعلق نخواهدگرفت.

۴. امتیاز هر ۴۰ ساعت دوره آموزش ضمنخدمت درطول مدت زمان توقف برای ارتقاء به رتبه بالاتر، با نسبت %۸۰ تخصصی و %۲۰ عمومی، قابل تخصیص است.

۵. عناوین مندرج در ردیف ۳ جدول فوق، براساس شاخص‌ها و مصادیق مرتبط با شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای مطابق با امتیاز گواهینامه صلاحیت معلمی و همچنین نتایج شرکت در طرح‌های کیفیت‌بخشی معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط و نتایج شرکت در فعالیتهای خودارتقایی و توسعه‌فردی می‌باشد.

۶. عناوین مندرج در شاخص عملکرد رقابتی (تجربه)، شامل: کسب رتبه در مسابقات و جشنواره‌ها مانند جشنواره الگوهای برتر تدریس، تولید محتوا، فیلم رشد، مسابقات علوم قرآنی، قرائت، حفظ و تفسیر، مفاهیم و قصه‌گویی، علمی و پژوهشی، عملی- مهارتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالیتهای فرهنگی-هنری-ورزشی، ارائه سخنرانی در همایشها و رخدادهای علمی مرتبط با حوزه کاری، تدریس در کارگاههای آموزشی یا دوره‌های ضمن خدمت مرتبط با آموزش و پرورش، کسب عنوان نمونه (معلمان و کارکنان آموزشی در سطح استان و کشور) می‌باشد.

تبصره: همایش داخلی که حداقل ۳ سخنران از ۲ کشور خارجی داشته باشد، امتیازی معادل همایش بین‌المللی خواهدداشت.

۷. عناوین مندرج در شاخص «خلاقیت و نوآوری»، بر اساس تأییدیه‌هایی است که به نام افراد و به لحاظ اختراع، ابتکار، ارائه طرح ارزنده، کسب رتبه یا خلاقیت و نوآوری توسط مراجع معتبر علمی، مانند ادارهکل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی، جشنواره‌ها، همایش‌ها، مؤسسات تحقیقاتی وابسته به دانشگاههای دولتی و مجامع علمی معتبر بین‌المللی اعطا گردیده و در راستای وظایف شغلی فرد می‌باشد که پس از بررسی و تایید گواهینامههای مربوط، امتیاز آنها بر اساس اهمیت، فراگیری و کمیت، با نظر هیأت ممیزه تعیین خواهد شد.

۸. مشمولین مندرج در ردیف ۷جدول فوق، به شرح ذیل می‌باشند:

فارغ‌التحصیلان ماده ۱و ۲ قانون متعهدین خدمت که به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند.

فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم و دانشسراها

فارغ‌التحصیلان آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی قبل از انتزاع سال ۱۳۸۹ که به استناد ماده ۱ قانون متعهدین خدمت به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند.

تبصره: ادامه تحصیل بعداز استخدام، مشمول امتیازات این بند نمیشود.

۹. مشمولین مندرج در ردیف ۸جدول فوق، شامل موارد ذیل هستند:

مدیران: مدیر(عالی، میانی، پایه)، مدیر واحد آموزشی، مدیرآموزگار، مدیر دارالقرآن، مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، مدیر خوابگاه مرکزی، مدیر مجتمع آموزشی ورزشی، مدیر مرکز یادگیری محلی، مدیر دبیر، مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی، رئیس کانون فرهنگی تربیتی، رئیس اردوگاه.

معاونین: معاون واحد آموزشی، سرپرست شبانهروزی، سرپرست بخش، سرپرست خوابگاه مرکزی، معاون مجتمع آموزشی و پرورشی، معاون مجتمع آموزشی ورزشی، معاون دبیر، معاون آموزگار، سرگروه آموزشی تربیتی استان.مشمولان در صورت کسب شایستگیها و داشتن شرایط، می‌توانند رتبه استحقاقی خود را دریافت نمایند

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط