۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

رتبه بندی| از اخبار رتبه بندی معلمان امروز ۲۳ دی تا سامانه رتبه بندی معلمان my.medu.ir و دانلود فیش حقوقی معلمان با کدملی

رتبه بندی؛ از اخبار رتبه بندی معلمان امروز 23 دی تا سامانه رتبه بندی معلمان my.medu.ir و دانلود فیش حقوقی معلمان با کدملی را در اندیشه معاصر دنبال کنید.

رتبه بندی| از اخبار رتبه بندی معلمان امروز ۲۳ دی تا سامانه رتبه بندی معلمان my.medu.ir و دانلود فیش حقوقی معلمان با کدملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رتبه بندی؛ از اخبار رتبه بندی معلمان امروز ۲۳ دی تا سامانه رتبه بندی معلمان my.medu.ir و دانلود فیش حقوقی معلمان با کدملی را در اندیشه معاصر دنبال کنید.

 

همزمان با آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی، مقرر شد «رتبه استحقاقی» فرهنگیان نیز تعیین شود به طوریکه بنابر اظهارات زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش «پس از رسیدگی به اعتراضات توسط هیئت ممیزه، رتبه استحقاقی تعیین و تاریخ اجرای حکم از طریق استحقاق درنظر گرفته می‌شود.»

دسته بندی اعتراضات، اما طیفی متفاوتی داشت به طوریکه برخی فرهنگیان نسبت به رتبه خود معترض و برخی دیگر نیز نسبت به نحوه رسیدگی معترض و از دیگر سو عده‌ای هم می‌گفتند نتوانسته‌اند مستنداتشان را بارگذاری کنند؛ بنابراین قرار شد فرهنگیان نسبت به هر بخشی که احساس می‌کرند حقشان تضییع شده اعتراض خود را اعلام کنند که البته مدت زمان رسیدگی به اعتراضات هم بستگی به نوع اعتراض هر فرهنگی داشت

اعتراض ۲۵ تا ۳۰ درصد فرهنگیان به رتبه اعلامی آموزش و پرورش

در حالیکه حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد فرهنگیان به رتبه اعلامی خود معترض بوند اعلام شد که در راستای تکریم بازنشستگان، رسیدگی به اعتراضات بازنشستگان فرهنگی در اولویت قرارمی‌گیرد.

بعد از آن بود که وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای در اواخر اردیبهشت ماه امسال از تشکیل «کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص جهت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان» برای آن دسته از فرهنگیانی که دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی نداشتند و یا مسافرت از پیش تعیین شده به خارج از کشور و.. داشتند، خبر داد.

وعده اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان بعد از اتمام بررسی اعتراضات

در حالیکه رسیدگی به اعتراضات آغاز شده بود، اما هنوز بودند تعدادی از معلمان که تبه نگرفته بودند و باید وضعیت آن‌ها مشخص می‌شد و یا عده‌ای رتبه داشتند، اما تخصیص اعتباری صورت نگرفته بود به طوریکه صحرایی در خصوص آن‌ها گفته بود «بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی مانده است. تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به زودی وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود. تعدادی نیز که رتبه آن‌ها مشخص شده، تخصیص لازم برای آن‌ها انجام نشده است و به دنبال حل این مورد نیز هستیم.

عده‌ای هم اعتراض داشتند که حق اعتراض در آیین نامه برای این افراد دیده شده است و در حال بررسی اعتراضات هستیم و در نهایت پس از اتمام بررسی اعتراضات با هماهنگی و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان خواهیم بود.»

صحرائی که سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود، بعد از مدتی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد و یکی از برنامه‌های خود را اصلاح برخی بخش‌های آیین‌نامه رتبه‌بندی اعلام کرد و قائل به این بود که کار معلمان مناطق محروم قابل مقایسه با سایر معلمان نیست و این دسته از معلمان را نباید با مقاله و فرآورده‌های علمی از این قبیل سنجید.

آغاز مرحله دوم رتبه‌بندی

صحرائی که سرانجام توانست نظر نمایندگان مجلس را جلب کند، خرداد امسال پست وزارت را با کسب ۱۶۷ رای موافق بدست آورد و تقریبا سه ماه بعدش یعنی در شهریور ۱۴۰۲ از آغاز مرحله دوم رتبه‌بندی معلمان خبر داد که طی آن باید «بی‌رتبه‌ها» هم رتبه‌بندی می‌شدند؛

قبول‌شدگان آزمون «دبیری» هم از رتبه‌بندی بی‌نصیب نمی‌مانند

بر اساس تبصره ذیل ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان، کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده بودند نیز باید مشمول نظام رتبه بندی معلمان می‌شدند که اواخر شهریورماه امسال بود که این دسته از کارکنان که بدوا به عنوان «معلم» استخدام، اما سپس در قسمت اداری مشغول خدمت بودند نیز شامل رتبه‌بندی شدند البته این قانون مشمول تمامی کادر اداری آموزش و پرورش نشد.

فرآیندی که حقوق پرداختی به معلمان با صدور احکام جدید بر اساس رتبه‌بندی را جزئی از نظام تعلیم و تربیت کرده بود، حتی قبول‌شدگان آزمون «دبیری» را نیز بی‌نصیب نمی‌گذاشت، اما شمولیت آن‌ها در نظام رتبه بندی، منوط به موفقیت آن‌ها در گذراندن دوره مهارت آموزی و اخذ گواهینامه صلاحیت معلمی شد.رسیدگی دوشیفته به اعتراضات و پایان مرحله رسیدگی به اعتراضات در کمیسیون‌های اولیه

ادامه فرایند رسیدگی در هیات ممیزه

روند رسیدگی به اعتراضات همچنان ادامه داشت به طوریکه وزیر آموزش و پرورش در مهرماه اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر دو شیفت به اعتراضات معلمان رسیدگی می‌کنند و ماهانه ۵۰ تا ۶۰ هزار حکم صادر می‌شود: «قریب به یک میلیون معلم داریم و آنچه که وعده کرده بودیم پایان مرحله رسیدگی به اعتراضات در کمیسیون‌های اولیه بود و در هیات ممیزه این فرایند ادامه دارد.»

در آبان ۱۴۰۲ هنوز کار رتبه‌بندی به اتمام نرسیده بود که بنابر اظهارات هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش: «۲۶ درصد از حقوق معلمان از محل اجرای رتبه‌بندی است و اگر رتبه‌بندی نبود امکان نداشت این حجم از پرداختی‌ها به افراد تعلق بگیرد»، اما این امر منوط به شروطی بود از جمله اینکه فردی که رتبه‌ای را در فرآیند نظام رتبه‌بندی کسب کرده باید در ادامه بتواند رتبه خود را حفظ کند تا در ارزیابی مراحل بعدی تنزل رتبه نداشته باشد و بنابراین باید همواره تلاش کند تا به رتبه بالاتر ارتقاء یابد.

هاشمی همچنین آن زمان از واریز کلیه معوقات این طرح در سال ۱۴۰۲ به حساب فرهنگیان خبر داده بود.

سامانه رتبه بندی معلمان my.medu.ir

معلمان و فرهنگیان می توانند برای مشاهئه نتیجه رتبه بندی به سامانه مای مدیو my.medu.ir مراجعه کنند. با راه اندازی سایت مای مدیو my.medu.ir این امکان فراهم شده است تا کلیه کارهای مربوط به رتبه بندی از جمله مشاهده نتیجه و اعتراض در این سامانه انجام شود. در سال های گذشته اخبار بسیاری در مورد رتبه بندی معلمان توسط رسانه های مختلف منتشر شده است. نتیجه رتبه بندی می تواند در وضعیت شغلی بسیاری از فرهنگیان تاثیر مثبتی بگذارد.

ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو my.medu.ir

برای ورود به سامانه رتبه بندی معلمان مای مدیو my.medu.ir بر روی لینک زیر کلیک کنید:

  لینک رتبه بندی معلمان

سایت نتیجه رتبه بندی فرهنگیان

سایت رتبه بندی معلمان به نشانی rtb.medu.ir می باشد که به منظور اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان راه اندازی شده است. در مقاله پیش رو بناست که به معرفی سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir بپردازیم و نحوه ثبت نام و ورود به این سایت را آموزش دهیم.

سایت نتایج رتبه بندی معلمان

فرآیند دریافت نتایج رتبه بندی معلمان my medu.ir آغاز شده است و کلیه فرهنگیانی که به استناد ماده ۴ و ۵ آئین نامه نظام رتبه بندی معلمان نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه رتبه بندی فرهنگیان rtb.medu.ir (سامانه رتبه‌بندی معلمان) اقدام نموده بودند حالا می توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir رتبه بندی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

همانطور که می دانید با توجه به دستورالعمل وزارتی رتبه بندی معلمان مبنی بر داشتن سنوات حداقل ۱۵ سال تجربی برای احراز رتبه ۴( دانشیارمعلم) و سنوات حداقل ۲۱ سال تجربی برای احراز رتبه ۵ ( استاد معلم)، لذا سنوات دوران تحصیل دانشسرای مقدماتی، دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ۴ سال و تربیت معلم ۲ سال و نیز خدمت سربازی ۲ سال ( به جز خدمت سربازمعلم) از سنوات همکارانی که رتبه ۴ یا ۵ گرفته اند کسر خواهد شد.

برای احراز هر رتبه امتیاز نهایی ملاک نیست و هر فرد باید حداقل هر شایستگی و تجربه را کسب کند. همچنین امتیاز بیشتر در یک شایستگی، کسری دیگری را جبران نمی کند.

◽️ درجات رتبه بندی معلمان: حداقل امتیازات نهایی (کلی) برای احراز رتبه معلمان my .medu.ir در سراسر کشور در لیست زیر قرار گرفته است:
▫️رتبه ۱ آموزشیار معلم ۴۶۰ امتیاز
▫️رتبه ۲ مربی معلم ۵۳۰ امتیاز

▫️رتبه ۳ استادیار معلم ۶۰۰ امتیاز
▫️رتبه ۴ دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز
▫️رتبه ۵ استاد معلم ۹۰۰ امتیاز.

 

دانلود فیش حقوقی معلمان با کدملی

معلمان و فرهنگیان شاغل می توانند برای دریافت فیش حقوقی خود و اطلاع از ریز حساب های حقوقی خود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir که توسط آموزش و پرورش به منظور دسترسی آسان به تمامی اطلاعات مراجعه نموده و پس از ورود به سایت، اقدام به دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی و شماره کدملی خود نمایند.

آموزش و پرورش به منظور تسریع در روند انجام امور توسط کارمندان خود، اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است که یکی از مهمترین و پرکاربردترین این سامانه ها، سامانه فیش حقوقی فرهنگیان می باشد. فرهنگیان می توانند با ورود به این سامانه به صورت مستقیم و تنها با وارد کردن کد ملی و پرسنلی خود، اقدام به دریافت فیش حقوقی دوره های مختلف خود به صورت آنلاین نمایند.

سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق سایت fish.medu.ir انجام می شد، اما با توجه به تغییر سامانه دریافت فیش حقوقی و اهمیت بسیار زیاد این سامانه، در این مقاله به معرفی سامانه جدید فیش حقوقی فرهنگیان پرداخته شده و جزئیاتی مانند نحوه ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی و کد پرسنلی my.medu.ir، به همراه راهنمای تصویری ارائه شده است و متقاضیان می توانند با توجه به موارد مطرح شده اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمایند.

 

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان

صندوق بازنشستگی در حال گروکشی با حقوق فرهنگیان بازنشستگان

آموزش و پرورش به منظور کاهش مراجعه به ادارات و تسریع در روند کارها، اقدام به راه اندازی سامانه های متنوع با امکانات زیادی نموده است تا متقاضیان در کمترین زمان، به کارهای خود رسیدگی نموده و نیازی به مراجعه به ادارات نداشته باشند. فیش حقوقی یکی از مواردی است که تا سال گذشته، معلمان می بایست به صورت حضوری و یا از طریق سامانه fish.medu.ir اقدام به دریافت آن می نمودند. اما در سال جاری آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه جامع my.medu.ir اقدام به ارائه امکانات متنوعی برای کاربران نموده است.

برای معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir می توان این گونه بیان نمود که تمامی معلمان، کارمندان، مدیران مدارس و … می توانند به منظور دریافت فیش حقوقی خود به صورت اینترنتی و آنلاین به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و اقدام به دریافت فیش حقوقی با کد ملی و پرسنلی نمایند. لازم به ذکر است که این سامانه برای معلمان و فرهنگیان شاغل بوده و بازنشستگان می بایست از طریق صندوق بازنشستگی، اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایند.

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان دارای امکانات فراوانی برای دانش آموزان، والدین و فرهنگیان می باشد و در حال حاضر، تنها سامانه معتبر برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان می باشد. لذا در صورتی که افراد قصد دریافت فیش حقوقی خود از این سایت را دارند، می توانند با ورود به این سامانه و وارد کردن کد پرسنلی و کد ملی فیش حقوق خود را دریافت و مشاهده نمایند.

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

برای معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir می توان بیان کرد که این فیش دارای اطلاعات بسیار مهمی در زمینه میزان درآمد فرهنگیان، میزان مبلغ های کسر شده از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه شده به حقوق فرهنگیان است. به همین خاطر فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در بازه های زمانی مختلف قصد دریافت فیش حقوقی خود را دارند. در گذشته فیش حقوقی از طریق سامانه های پراکنده و مختلفی انجام می شد و یا فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی خود می بایست به اداره های آموزش و پرورش استان خودشان مراجعه می کردند.

 

تا سال گذشته معلمان و فرهنگیان می توانستند با ورود به سامانه fish.medu.ir اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمانید، اما در سال جاری با توجه به تغییرات سامانه ای و راه اندازی سایت مای مدیو که سایتی جامع برای بسیاری از متقاضیان استفاده از خدمات آموزش و پرورش مانند دانش آموزان، والدین و معلمان است، آموزش و پرورش امکان دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی و کد ملی را نیز از طریق این سامانه میسر نموده است. متقاضیان می توانند با ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان، به راحتی و با وارد کردن شماره کدملی و کد پرسنلی خود، اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایند.

 

 

پس از وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی معلمان در این سامانه، امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان به صورت غیر حضوری در این سایت مذکور امکان پذیر خواهد شد. همچنین، فیش حقوقی فرهنگیان در تمامی سال های تحصیلی در این سامانه قرار داده شده است که فرهنگیان می توانند با انتخاب سال مورد نظر خود، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

نحوه مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی

بازنشستگان به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کدملی امکانپذیر است.

حکم حقوقی بازنشستگان در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکانپذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد . بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

 دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سریع و فوری

به منظور آگاهی بیشتر کاربران، نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مشمولین می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که لیست آنها در سایت صندوق می باشد، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

قبل از ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی بازنشستگی توجه داشته باشید که اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید، تیک Background graphics خورده باشد و Headers and footers تیک نداشته باشد.

اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید چنانچه آرم صندوق در صفحه پیش نمایش ، نمایش داده نشد دکمه Cancle را زده و دکمه چاپ را مجددا بزنید.

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :

مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ،درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ ،کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش؛

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوقی پیام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی خود نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

آموزش دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در ادامه بیان شده است. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

 

برای دریافت فیش حقوقی با کدملی در ابتدا به سایت صندوق رفاه بازنشستگی مراجعه نمایید.
اطلاعات خواسته شده شامل، شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید.
سپس ماه موردنظر خود را مشخص کنید.
در انتها بر روی گزینه “مشاهده فیش” کلیک کنید:

شماره دفترکل: شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری بوده و خدمات قابل ارائه در سایت نیز که بر مبنای شماره دفتر کل ارائه می شود فقط مربوط به این افراد می باشد. شماره دفترکل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده می شود.

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir به صورت زیر است:

در حال حاضر امکان مشاهده فیش حقوقی ماه جاری و ماه های قبل (به مدت ۱۲ ماه) وجود دارد و ضمنا پیشنهاد می شود بازنشستگان در هر ماه پس از مشاهده فیش حقوقی آن را ذخیره نمایند . (با استفاده از کلید سمت راست ماوس روی فیش حقوقی و انتخاب گزینه Save picture as)

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی در این مقاله ارائه داده شد. فرهنگیان بازنشسته برای دریافت فیش حقوقی خود می توانند در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند اما در صورتیکه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

در ضمن، وظیفه بگیران باید شماره دفتر کل بازنشسته و شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند. در صورت بروز مشکل برای دریافت فیش حقوقی خود می توانید با مشاوران مجموعه به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سامانه اعلام نتیجه رتبه بندی my.medu.ir

سامانه اعلام نتیجه رتبه بندی my medu.ir است و با توجه به آخرین تغییرات، نتایج رتبه بندی در سامانه my medu.ir نمایش داده خواهد شد. به منظور سهولت در کار شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت نتایج رتبه بندی معلمان در اندیشه معاصر قرار گرفته است و کافیست بر روی لینک کلیک کنید تا مستقیما به my medu.ir هدایت شوید.

سامانه رتبه بندی

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط