۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

اخبار سلامت

راه هایی برای بیدار کردن پوست چهره ای خسته!

با داشتن محصولات مراقبت از پوست مناسب در زرادخانه شما و نکات آرایشی در بانک دانش شما، هیچ کس نباید بداند که شما یک شب دیر وقت داشته اید

راه هایی برای بیدار کردن پوست چهره ای خسته!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با داشتن محصولات مراقبت از پوست مناسب در زرادخانه شما و نکات آرایشی در بانک دانش شما، هیچ کس نباید بداند که شما یک شب دیر وقت داشته اید.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

نکته ۱: نگرانی ها را در هنگام خواب هدف قرار دهید

هنگامی که با چهره ای خسته و کم خواب هستید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که صبح ها برای یک روتین مراقبت از پوست پیچیده وقت بگذارید. به همین دلیل این ایده خوبی است که نگرانی های مربوط به پوست صورت خود را یک شبه برطرف کنید. قبل از لغزش بین ملحفه‌ها، یک ماسک خواب مانند کرم شب چندکاره Lancome Renergie Lift را صاف کنید. شروع به گرفتن z’s کنید و بعد از بیدار شدن پاک کنید.

راه هایی برای بیدار کردن پوست چهره ای خسته!

نکته ۲: صورت خود را تمیز کنید

اگر صبح به انرژی اضافی نیاز دارید، با پاکسازی صورت خود با آب و جوانی به پاک کننده صورت مردم کلم پیچ + آنتی اکسیدان سوپرفود شروع کنید. این پاک کننده به طور ویژه با آنتی اکسیدان های فوق العاده غذایی مشتق شده از کلم پیچ، اسفناج و چای سبز فرموله شده است. پوست شما را به طور کامل پاکسازی می کند و به شما احساس طراوت و شادابی می دهد.

نکته ۳: کرم دور چشم را بهترین دوست خود کنید

حلقه‌های تیره و کیسه‌های زیر چشم نشانه‌ای هستند که باعث می‌شود شما احساس خستگی کنید، و همین امر باعث می‌شود در استفاده از کرم دور چشم کوشا باشید. بنابراین ادامه دهید و یک کرم دور چشم چند کاره را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید. ما کرم چشم تجدید کننده پوست CeraVe را دوست داریم که ظاهر خطوط ریز، چین و چروک های پنجه کلاغی، پف کردگی و سیاهی دور چشم را کاهش می دهد.

نکته ۴: با سرم حاوی کافئین به پوست خود انرژی دهید

روی یک سرم با کیفیت بالا مانند ۱۵% ویتامین C + کافئین انرژی سرمبی جوانان برای مردم سرمایه گذاری کنید. این سرم حاوی کافئین گیاهی از برگ های سوپر لیف یربا میت و گوایوسا است که با هم کار می کنند تا رنگ صورت شما را روشن کند، پف صبحگاهی را به وضوح کاهش داده و آبرسانی به پوست شما می دهد. گنجاندن این سرم در روتین مراقبت از پوست می تواند ظاهری شاداب و بیدار به پوست شما بدهد.

نکته ۵: پوست خود را لایه برداری کنید

لایه برداری منظم پوست می تواند به از بین بردن سلول های مرده ان کمک کند و چهره ای شاداب و درخشان نشان دهد. ما اسکراب لایه برداری میکرو SkinCeuticals را دوست داریم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط